Partnerzy serwisu:
Prawo i polityka

Chruszcz: Kolej nie może być degradowana kosztem dróg

Dalej Wstecz
Partner działu

Hanton

Data publikacji:
30-11-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
rg, Rynekinfrastruktury

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO I POLITYKA
Chruszcz: Kolej nie może być degradowana kosztem dróg
W Polsce kolej powinna być doszacowana, a nie degradowana kosztem rozwoju dróg – mówi w rozmowie z portalem „RynekInfrastruktury.pl” Sylwester Chruszcz, członek sejmowej komisji infrastruktury. Cieszy się również z powstania oddzielnego Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej.

Sylwester Chruszcz to jeden z 39 członków nowej komisji infrastruktury. – W dalekosiężnych planach powinniśmy więcej myśleć o kolei i żegludze śródlądowej. Kolej powinna być doszacowana, a nie degradowana kosztem rozwoju dróg. Nawet jedną czwartą energii i zaangażowania z dróg przerzuciłbym na remont trakcji kolejowych oraz na kolej szybkich prędkości –  mówi w rozmowie z portalem „RynekInfrastruktury.pl”

Jako sejmowy przedstawiciel Szczecina i województwa zachodniopomorskiego poseł Chruszcz zapowiada starania o przeprowadzenie istotnych dla tego regionu inwestycji. Te zaś można podzielić na trzy główne kategorie. – Jeśli chodzi o kolej, to najważniejszy jest na pewno remont całej linii nadodrzańskiej: Szczecin-Chojna-Kostrzyn-Zielona Góra – wyjaśnia Sylwester Chruszcz.

Jego zdaniem transport należy też jednak pojmować szerzej, niż tyko z perspektywy swojego okręgu wyborczego. – Transport ma łączyć całe regiony. To jest główny element powiększenia konkurencyjności Polski na arenie międzynarodowej, więc w pracach komisji infrastruktury będę o tym myślał w ten sposób – zapowiada.

Więcej na portalu Rynek Infrastruktury.pl

Partner działu

Hanton

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Czy PLK zrealizuje plan inwestycyjny na 2020 rok?

Infrastruktura

Sejmowa Komisja Infrastruktury obradowała w UTK

Prawo i polityka

Posłowie chcą zwiększyć środki Funduszu Kolejowego

Prawo i polityka

Posłowie chcą zwiększyć środki Funduszu Kolejowego

pr, Rynek Kolejowy 29 sierpnia 2014

Poseł Adamczyk interweniuje ws. Matejki

Prawo i polityka

Poseł Adamczyk interweniuje ws. Matejki

wu, Rynek Kolejowy 11 grudnia 2014

Zobacz również:

Czy PLK zrealizuje plan inwestycyjny na 2020 rok?

Infrastruktura

Sejmowa Komisja Infrastruktury obradowała w UTK

Prawo i polityka

Posłowie chcą zwiększyć środki Funduszu Kolejowego

Prawo i polityka

Posłowie chcą zwiększyć środki Funduszu Kolejowego

pr, Rynek Kolejowy 29 sierpnia 2014

Poseł Adamczyk interweniuje ws. Matejki

Prawo i polityka

Poseł Adamczyk interweniuje ws. Matejki

wu, Rynek Kolejowy 11 grudnia 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5