Chat boty stanowią niezwykle interesujący przykład rozwoju technologicznego. Te innowacyjne narzędzia, oparte na sztucznej inteligencji, zdynamizowały wiele obszarów poprzez automatyzację zadań. Czy na kolei również mogą okazać się pomocne?
Sztuczna inteligencja szybko staje się fundamentem innowacji.
Technologia AI umożliwia znaczne przyspieszenie wielu procesów i zadań, co znacząco wpływa na wydajność i produktywność firm oraz przedsiębiorstw, także tych związanych z
branżą kolejową. Jednym z ogólnodostępnych narzędzi AI są
chat boty – programy komputerowe przetwarzające oraz symulujące ludzką rozmowę (zarówno pisaną jak i mówioną). Na podstawie wcześniejszych interakcji, dzięki umiejętności gromadzenia i przetwarzania informacji, chat boty starannie dopasowują treści do potrzeb rozmówcy.
Najpopularniejszym narzędziem tego typu jest
ChatGPT. Ten niezwykle pomocny bot konwersacyjny może w znacznym stopniu ułatwić oraz przyspieszyć szereg zadań, takich jak: wyszukiwanie informacji, redagowanie tekstu, zbieranie oraz analiza opinii pasażerów w celu polepszenia oferty, weryfikacja pierwszego kontaktu z klientami, usprawnienie zakupu biletów, wskazywanie sugestii podróży czy edukacja pasażerów. To jednak nie jedyny dostępy chat bot. Znajomość obecnie funkcjonujących na rynku botów oraz umiejętne formułowanie zapytań i poleceń pozwala na przyspieszenie oraz eliminację powtarzalnych czynności.
Aby poznać więcej
praktycznych sposobów wykorzystania sztucznej inteligencji w transporcie, zapraszamy do udziału w
nowym szkoleniu od ZDG TOR, które odbędzie się już
w poniedziałek 11 grudnia! Podczas praktycznych warsztatów uczestnicy nauczą się korzystać z pomocy chat botów w codziennej pracy, związanej z branżą kolejową.
Zarejestruj się na stronie www.tor-konferencje.pl i otrzymaj przykładowe zadanie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji! Czekamy na Państwa!