NUMER 04/2021
NUMER 04/2021
Temat numeru:
Maszyniści
szukaj
Śledź nas:

Bot Edek pomoże na infolinii PKP Intercity

| inf. pras oprac. JM 08.06.2021 109

Bot Edek pomoże na infolinii PKP Intercity
Fot. Kacper Pawluk, SM42
PKP Intercity uruchomiło usługę wirtualnego asystenta telefonicznego. Jest dostępna przez 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu pod nowym, tańszym numerem.
Jak podaje przewoźnik, Nowa usługa dostępna jest od 7 czerwca br. pod [jak podał przewoźnik] bezpłatnym numerem 22 391 22 22. [Uzupełnienie] W rzeczywistości, jak zauważyli Czytelnicy, jest to połączenie płatne, choć wielokrotnie tańsze od infolinii przewoźnika, na której trzeba zapłacić aż 1,29 zł brutto za minutę. - Numer telefonu BOTa jest numerem stacjonarnym. W zależności od posiadanego pakietu osoba dzwoniąca pod ten numer telefonu nie ponosi żadnych opłat, gdyż większość operatorów telefonicznych w Polsce zniosła opłaty za połączenia na numery telefonów stacjonarnych - wyjaśniło biuro prasowe PKP Intercity.

Jak czytamy w komunikacie, wirtualny asystent głosowy wyszukuje połączenie na podstawie określonych przez pasażerów podstawowych informacji: stacji docelowej, początkowej, daty oraz godziny odjazdu, jak również dodatkowych opcji połączeń, które interesują podróżnego, takich jak np. przejazd bezpośredni, możliwość przewozu roweru czy uwzględnienia miejsca dla osoby z niepełnosprawnością. Po wyborze połączenia przez asystenta można poznać jego szczegóły lub poprosić o wskazanie kolejnego pociągu z rozkładu, a także wrócić do wcześniejszej propozycji czy wyszukać połączenie o nowych parametrach. Bot jest w stanie odbierać setki połączeń naraz, co przełoży się na efektywną obsługę osób, chcących uzyskać informacje o rozkładzie jazdy.

Dzięki zastosowanemu modułowi uczenia maszynowego, bot Edek cały czas się szkoli i wzbogaca bazę zaimplementowanej wcześniej wiedzy wraz z kolejnymi rozmowami. Podstawową formę nauki stanowi proces rozwijania umiejętności właściwego interpretowania wypowiedzi klienta. Wirtualny asystent głosowy będzie w przyszłości stopniowo wzbogacany o nowe funkcjonalności, aby kompleksowo pomagać klientom PKP Intercity w coraz większym zakresie tematów – przekonuje PKP Intercity.

– Infolinia obsługiwana przez wirtualnego asystenta głosowego to kolejne wdrażane przez nas rozwiązanie, które ma ułatwić i usprawnić proces obsługi pasażera, który rozpoczyna się od planowania podróży i wyszukiwania odpowiedniego połączenia. Nowa usługa to dodatkowa możliwość uzyskania informacji o rozkładzie jazdy, która może być szczególnie interesująca dla osób z ograniczonymi możliwościami korzystania z wyszukiwarki internetowej. Ciągła dostępność automatycznego konsultanta pomoże w sprawnej obsłudze rosnącej liczby pasażerów – mówi Artur Resmer, członek zarządu PKP Intercity cytowany w komunikacie.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (45596)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (45596)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2021
NUMER 04/2021
W najnowszym numerze przeczytają państwo raport na temat bardzo ważny dla przyszłości kolei: pracy maszynistów. Oprócz tego polecamy przekrojowe materiały o Kolei Dużych Prędkości na świecie, planach modernizacji warszawskiej linii średnicowej czy problemach z budową Szybkiej Kolei Miejskiej w Szczecinie. Jak zawsze nie brakuje też ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5