Dwa miesiące po podpisaniu umowy, dziś (12 grudnia) ruszyła oficjalnie sprzedaż biletów PKP Intercity za pośrednictwem kolejnej aplikacji - Jakdojade.pl.
Jakdojade to już piąty partner PKP Intercity, który już
sprzedaje bilety w ramach współpracy opartej o ujednolicone warunki handlowe. Biletów narodowego przewoźnika można szukać także m.in. w mPay, e-podróżnik.pl, SkyCash, KOLEO. Po 11 miesiącach tego roku spółka zanotowała właśnie w tych kanałach wynik 7,4 mln sprzedanych biletów. Spółka posiada także podpisaną umowę m.in. z Infobus oraz eTravel, gdzie sprzedaż ruszy niebawem - czytamy w komunikacie.
Dotychczas zarówno na stronie jak i w aplikacji Jakdojade
po wybraniu przycisku „Kup bilet” dostępne było przekierowanie do strony przewoźnika. Od 12 grudnia możliwy jest już zakup biletów PKP Intercity bezpośrednio w aplikacji Jakdojade. PKP Intercity podkreśla, że w aplikacji możemy w pełni zaplanować podróż od naszego miejsca zamieszkania na dworzec kolejowy oraz z dworca kolejowego do miejsca docelowego w danym mieście komunikacją miejską. – Zaprezentowany w październiku ubiegłego roku planer kolejowy Jakdojade był początkiem rozwoju naszych funkcjonalności międzymiastowych. Dzięki uruchomieniu sprzedaży biletów PKP Intercity możemy zaoferować użytkownikom Jakdojade jeszcze więcej opcji podróżowania. To ważny moment w rozwoju naszej aplikacji – mówi Bartosz Burek, prezes Jakdojade.
Jakdojade posiada już ponad 5 mln unikalnych użytkowników. Wyszukiwarka miejska jest dostępna w 50 miastach w Polsce. Aplikacja znajduje optymalne połączenia komunikacyjne, uwzględniając przesiadki, opóźnienia pojazdów, zmiany w rozkładach, czasy przejść pieszo i wiele innych parametrów - informują jej autorzy.