W aplikacji Google Maps można już skorzystać z opcji łatwego przekierowania na stronę przewoźnika. Funkcja ta była już wcześniej wprowadzona w aplikacji Jakdojade i spotkała się z pozytywnym przyjęciem podróżnych - podkreśla PKP Intercity, dla którego współpraca z Google Maps to kolejny pozyskany partner sprzedażowy.
Osoby, które planują swoją podróż z Google Maps mogą skorzystać z funkcji „Kup bilet”, która przeniesie ich do zakupu biletu w systemie e-IC, w którym wyświetlony zostanie pociąg znaleziony wcześniej na platformie. Dzięki nowej funkcjonalności zaoszczędzą oni czas na szukaniu odpowiedniego połączenia na stronie przewoźnika. To szczególnie przydatna funkcja dla pasażerów, którzy korzystają z transportu mieszanego - podkreśla przewoźnik.
Funkcja „Kup bilet” pojawi się przy wielu połączeniach krajowych. Docelowo mają nią zostać objęte wszystkie pociągi - zapowiada PKP Intercity.
- Bardzo cieszy nas współpraca z tak dużym partnerem, jakim jest Google. Wsłuchujemy się w głosy naszych pasażerów i rozumiemy, jak wiele z nich korzysta z różnych aplikacji, by skutecznie zaplanować swoją podróż. Kolejna współpraca z zewnętrznym kanałem to ukłon w ich stronę. Pracujemy nad tym, by sieć sprzedaży z każdym miesiącem się powiększała – mówi Tomasz Gontarz, wiceprezes PKP Intercity cytowany w komunikacie.
W kwietniu bieżącego roku
podobna funkcja pojawiła się w aplikacji Jakdojade i spotkała się z ciepłym przyjęciem przez podróżnych. Na tym przewoźnik nie poprzestaje. W przyszłości PKP Intercity planuje udostępnić opcję bezpośredniego zakupu biletów w aplikacji Jakdojade, kontynuując tym samym strategię rozszerzania sieci sprzedaży na zasadach ujednoliconych warunków handlowych.