Już wkrótce spółka Koleje Mazowieckie wprowadzi nowy kanał sprzedaży biletów – przez Internet. Podróżni, bez wychodzenia z domu, w szybki i bezpieczny sposób będą mogli kupić bilet na podróż pociągami KM - przypomina przewoźnik.
System internetowej sprzedaży zostanie wprowadzony w ciągu najbliższych miesięcy. W systemie dostępne będą bilety jednorazowe, strefowe oraz dobowe wraz z funkcjonującymi ulgami. Dodatkową funkcją aplikacji będzie możliwość złożenia reklamacji oraz przekazania spostrzeżeń, czy uwag.
Główną zaletą serwisu jest jego dostępność przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Zakupiony bilet, podróżny będzie mógł wydrukować lub przesłać na telefon komórkowy w postaci wiadomości MMS.
- Spółka, oprócz sprzedaży biletów przez Internet i funkcjonującej już usługi zakupu przez telefon komórkowy, planuje także wprowadzenie elektronicznego biletu „Karta Mazowiecka” – mówi Donata Nowakowska, rzecznik prasowy spółki – Zaproponowane przez nas nowe kanały sprzedaży to duże udogodnienie dla stałych pasażerów. Mamy także nadzieję, że zachęcą również nowych klientów do korzystania z naszych usług - dodała rzeczniczka spółki.