Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Będą prace na stacjach Ścinawka Średnia i Kłodzko Główne [otwarcie ofert]

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
21-10-2019
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Będą prace na stacjach Ścinawka Średnia i Kłodzko Główne [otwarcie ofert]
Fot. facebook - profil "Ścinawka i to średnia"Wykolejenie szynobusu KD w 2017 roku
PKP PLK otworzyła oferty w przetargu na przebudowę stacji Ścinawka Średnia wraz z robotami na stacji Kłodzko Główne. W budżecie określonym na 139 milionów zł brutto zmieściła się jedna z ośmiu złożonych propozycji.

Przedmiotem przetargu jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych na stacjach Ścinawka Średnia (linia kolejowa nr 286 km 13,360 do km 14,484 oraz linia 327 km 4,954 do km 5,955) oraz Kłodzko Główne (linia kolejowa nr 276 km 93,104 do km 93,927). Dla obu stacji przewiduje się wykonanie robót z zakresu nawierzchni kolejowej, podtorza, odwodnienia, urządzeń sterowania ruchem i elektroenergetyki trakcyjnej. Dodatkowo na stacji Ścinawka inwestor przewiduje przebudowę przejazdów kolejowo-drogowych, budowli i obiektów obsługi podróżnych, budynków służących prowadzeniu ruchu kolejowego, telekomunikacji, elektroenergetyki nietrakcyjnej oraz kolizji z sieciami zewnętrznymi.

Na realizację zamówienia PLK przewiduje 32 miesiące. Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. Szacunkowa wartość zamówienia to 113 678 100 złotych netto (139,8 mln zł brutto).

Zakres robót jest bardzo duży, przede wszystkim na stacji Ścinawka Średnia. Zrewitalizowane zostaną dwa wiadukty drogowe, przejazd kolejowo-drogowy, nastawnia oraz peron nr 2. Kompleksowa wymiana obejmie kilkadziesiąt rozjazdów. Łącznie położonych zostanie też kilka kilometrów nowych torów na podkładach strunobetonowych.

Aktualizacja [OTWARCIE OFERT]

W dniu 17 października PKP PLK otworzyła oferty w przetargu. Wpłynęło ich osiem. W kosztorysie mieści się tylko ta, którą złożył Dolkom (138 mln złotych brutto). Z wyborem wykonawcy będzie jednak problem, bo kilku wykonawców zaproponowało krótsze terminy realizacji, ale przekroczyło kosztorys. Dolkom zaproponował realizację w 26 miesięcy, Krakowskie Zakłady Automatyki w 27 miesięcy (148 mln zł), Infra Silesia 19 miesięcy (166 mln), Alusta 20 miesięcy (211 mln), Trakcja PRKiI 27 miesięcy (140 mln), Track Tec 19 miesięcy (148 mln), ETF 21 miesięcy (155 mln) a intop 17 miesięcy (175 mln). 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5