Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Będą kolejne prace na linii 94 do Oświęcimia

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
17-06-2022
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Będą kolejne prace na linii 94 do Oświęcimia
Fot. PKP PLK/SIWZwiadukt w Spytkowicach do rozbiórki i przebudowy
PKP PLK rozstrzygnęła przetarg na prace na odcinku Podbory Skawińskie - Oświęcim na linii kolejowej nr 94.

Przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych na odcinku Podbory Skawińskie - Oświęcim w ramach modernizacji linii kolejowej nr 94 Kraków – Oświęcim został ogłoszony w kwietniu. Do przetargu stanęło 10 podmiotów, a ostatecznie wygrało go Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie - własna spółka zamawiającego.

Cena była jedynym kryterium wyboru ofert, a PNiUIK zaoferowało za wykonanie zadania 113 697 900 złotych brutto. To minimalnie poniżej kosztorysu, który opiewał na 117 443 576,63 złotych brutto.

W ramach inwestycji w systemie „projekt i budowa” zrealizowane zostaną prace na szlakach Podbory – Brzeźnica oraz Dwory – Oświęcim. Oprócz tego zakładana jest rozbiórka starego mostu oraz budowa w jego miejsce nowego mostu kolejowego nad potokiem Spytkowickim („Brzezinka”) i ulicą Zamkową w ciągu linii kolejowej nr 094 Kraków Płaszów – Oświęcim w Spytkowicach. Na realizację całości zamówienia będzie 16 miesięcy.

W poprzednich latach PLK prowadziła prace na linii 94 na odcinku Kraków Płaszów – Podbory Skawińskie, ale mimo, że rozpoczęte w 2017 roku prace były znacząco opóźnione, nie zrealizowano podczas zamknięcia rzeczonych prac na odcinku Podbory Skawińskie - Oświęcim.

Wciąż zresztą, poza połączeniami komercyjnymi Superregio do Zatoru, pociągi pasażerskie nie kursują na odcinku Podbory Skawińskie - Oświęcim - mimo że ogłaszano to już w rozkładach jazdy na grudzień 2021 roku. Samorząd województwa chce bowiem, by do połączeń dorzuciły się lokalne samorządy
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5