Partnerzy serwisu:
Biznes

ArcelorMitall: Lepiej jest mieć do czynienia z dużymi przewoźnikami

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
27-05-2011
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
łm, Rynek Kolejowy, 27 maja 2011

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
ArcelorMitall: Lepiej jest mieć do czynienia z dużymi przewoźnikami
- Liberalizacja to nie jest coś, o czym myślimy na rynku hutniczym, ale coś co mamy na rynku przewozów kolejowych. Chyba jednak lepiej jest mieć do czynienia z dużymi graczami na rynku przewozów kolejowych takimi, którzy zapewnią nam usługę na poziomie globalnym – powiedział Sybille Klipstein, account manager w firmie ArcelorMitall podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.

– Firmy hutnicze są już w zasadzie w rękach prywatnych i głównym tematem nie jest sprawa prywatyzacji ale raczej koncentracji produkcji. W Europie tak na dobrą sprawę jest tylko kilku ważnych producentów stali. To doskonale widać na przykładzie ArcelorMittal. To jest naturalny trend jeśli chce się utrzymać na rynku trzeba się koncentrować. Liberalizacja to nie jest coś, o czym myślimy na rynku hutniczym, ale coś co mamy na rynku przewozów kolejowych. Chyba jednak lepiej jest mieć do czynienia z dużymi graczami na rynku przewozów kolejowych takimi, którzy zapewnią nam usługę na poziomie globalnym – stwierdził Klipstein.

– Jeśli chodzi o rynek stalowy, to mamy bardzo konkretne wymagania co do czasu dostaw. Mamy w 10 krajach nasze zakłady przemysłowe, do których musimy dostarczyć surowce i wywieźć produkty. To wymaga sprawnie działającego systemu transportowego. Należy pamiętać, że działamy na zasadach niskich zapasów magazynowych, a to jest zupełnie inna sytuacji niż jeszcze kilka lat temu – zaznaczył reprezentant stalowego potentata.

– Dla nas bardzo ważne jest, żeby czas pomiędzy złożeniem zamówienia przez naszego klienta a odbiorem i dostarczeniem przez nas był bardzo krótki. Musimy mieć zgrane przewozy nie tylko do naszych zakładów (surowce), ale pomiędzy naszymi placówkami dalej do klienta. To sprawia, że nasze potrzeby logistyczne i oczekiwania najwyższej jakości oraz dostaw na czas są niezmiernie ważne - kontynuował.

– Załamanie dostaw i brak zaufania do nich mogłoby doprowadzić do zatrzymania produkcji, a to byłoby katastrofa. Musimy też regularnie przewozić produkty pomiędzy naszymi placówkami. Jeżeli z jakichś powodów ograniczamy produkcję w jednym zakładzie np. ze względu na prace utrzymaniowe to przerzucamy surowce w inne miejsce. Nie mówimy tu o tysiącu ton, ale raczej o setkach tysięcy ton, czy nawet milionie. Musimy współpracować z firmą która będzie na tle wiarygodna i elastyczna, że zapewni nam odpowiedni poziom usług na takich warunkach. Wygodniejsze dla nas jest, gdybyśmy mogli w całej Europie współpracować tylko z jednym lub niewielka liczbą operatorów – podkreślił Sybille Klipstein.

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5