Wychodzimy naprzeciw naszym pasażerom i już od sierpnia tego roku udostępniamy nową, udoskonaloną aplikację, za pomocą której będziemy dostarczać informacje o utrudnieniach, opóźnieniach i zmianach w ruchu pociągów KW – poinformował przewoźnik.
Jak informują KW, bezpłatna aplikacja Mobilny Pasażer przekazuje na bieżąco wiadomości zgodnie z ustawieniami wskazanymi przez pasażera, czyli na wybranych odcinkach, o wyznaczonych godzinach i dniach tygodnia. Dzięki temu każdy będzie informowany tylko o ważnych wydarzeniach dotyczących pociągów, którymi faktycznie podróżuje.
Aplikacja na smartfony oprócz automatycznego powiadamiania o opóźnieniach, umożliwia przesyłanie szerokiego zakresu informacji m.in. o utrudnieniach, zmianach w rozkładzie jazdy i innych kwestiach dotyczących działalności firmy.
Koleje Wielkopolskie idą więc tropem Kolei Dolnośląskich, które też
postawiły na aplikację Mobilny Pasażer. Również w wypadku KW, podobnie jak w KD, użytkownicy dotychczasowej aplikacji „Komunikator iSMS”, którzy nie pobiorą „Mobilnego Pasażera”, od 15 sierpnia br. nie będą już otrzymywać powiadomień.