Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Alstom dostarczy dwie hybrydowe lokomotywy manewrowe H3 dla Audi

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Autor:

Alstom

Data publikacji:
05-02-2015
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Alstom

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Alstom dostarczy dwie hybrydowe lokomotywy manewrowe H3 dla Audi
Alstom dostarczy dwie hybrydowe lokomotywy manewrowe dla przewozów kolejowych Audi. Producent samochodów wykorzysta lokomotywy manewrowe w celu reorganizacji transportu w fabryce w Ingolstad. Lokomotywy zostaną dostarczone pod koniec 2015 i 2016 roku.

Wedlug informacji producenta, trzyosiowa lokomotywa hybrydowa H3 zużywa o 50% mniej paliwa od tradycyjnych lokomotyw manewrowych, a negatywne emisje do środowiska ogranicza do 70%. Poziom hałasu również ma być znacznie zredukowany. Silnik diesla o mocy 350 kW spełnia standardy w zakresie gazów spalinowych na poziomie IIIB1. W zależności od zastosowania, lokomotywa hybrydowa H3 pracuje około 50%-70% czasu w trybie bateryjnym. Lokomotywa osiąga maksymalną prędkość 100 km/h, co jest prędkością odpowiednią dla przejazdu na trasach głównych w przewozie towarowym.

– Alstom jest zadowolony, mogąc zaliczyć Audi do klientów korzystających z technologii H3, do których należy również Deutsche Bahn i Volkswagen. Korzyści płynących z użytkowania naszej nowej platformy lokomotyw H3 jest wiele: lokomotywy H3 są przyjazne środowisku, kompaktowe i mocne w kategoriach siły trakcyjnej przy ruszaniu. Bardzo istotny jest fakt, że innowacyjna trakcja hybrydowa pozwala na znaczną redukcję kosztów – powiedział Ralf Materzok, dyrektor zarządzający odpowiedzialny za serwis lokomotyw w Alstom Niemcy.

– Rozmiar i osiągi lokomotyw są perfekcyjnie dopasowane do naszych wymagań. Podczas gdy stare lokomotywy trakcyjne zużywały ponad 20 litrów paliwa na godzinę, silnik lokomotywy hybrydowej, potrzebny wyłącznie do zasilenia baterii, potrzebuje maksymalnie 9 litrów paliwa na godzinę – mówi Johann Schmid, Menadżer Operacyjny fabryki Audi w Ingolstadt.

Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Alstom: 80% energii elektrycznej z fotowoltaiki

Infrastruktura

Alstom: 80% energii elektrycznej z fotowoltaiki

Mikołaj Kobryński 18 lipca 2023

Wodorowa Coradia iLint wozi pasażerów w kanadyjskim Quebecu

Tabor i technika

Otwarto nową linię tramwajową w Paryżu

Zintegrowany transport

Otwarto nową linię tramwajową w Paryżu

Mikołaj Kobryński 08 lipca 2023

Audi stawia na kolej

ښwiat

Audi stawia na kolej

Puls Biznesu 16 lipca 2012

Zobacz również:

Alstom: 80% energii elektrycznej z fotowoltaiki

Infrastruktura

Alstom: 80% energii elektrycznej z fotowoltaiki

Mikołaj Kobryński 18 lipca 2023

Wodorowa Coradia iLint wozi pasażerów w kanadyjskim Quebecu

Tabor i technika

Otwarto nową linię tramwajową w Paryżu

Zintegrowany transport

Otwarto nową linię tramwajową w Paryżu

Mikołaj Kobryński 08 lipca 2023

Audi stawia na kolej

ښwiat

Audi stawia na kolej

Puls Biznesu 16 lipca 2012

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5