Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
17-01-2013
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
31WE już po testach w Żmigrodzie. Teraz Warszawa
Nowy zespół trakcyjny 31WE Newagu dla Kolei Dolnośląskich jest już po testach, które odbyły się na torze doświadczalnym w Żmigrodzie. Pojazd przyjechał już - m. in. przez linię CMK - do Warszawy, gdzie przechodzi kolejne badania.

Badania w Żmigrodzie

W ubiegłym tygodniu na torze doświadczalnym Instytutu Kolejnictwa w Żmigrodzie odbyły się badania elektrycznego zespołu trakcyjnego typu 31WE. - Badania w Żmigrodzie zakończyły się w piątek. Po badaniach pojazd 31WE wrócił do Nowego Sącza - powiedział "Rynkowi Kolejowemu" dyrektor marketingu Newagu Józef Michalik.

Jakie badania przeprowadzono na pierwszym czteroczłonowym "Impulsie"? Były to badania statyczne i dynamiczne hamulca, pomiary zakłóceń radioelektrycznych i elektromagnetycznych emitowanych przez EZT, badania hałasu emitowanego przez pojazd, bezpieczeństwa jazdy i oddziaływania na tor, badania w zakresie komfortu podróżowania, oraz sprawdzenie warunków pracy maszynisty i pomocnika maszynisty pod względem narażenia na oddziaływanie drgań - wylicza Łukasz Mikołajczyk z Newagu.

Wracając do Nowego Sącza, 31WE zawitał do Wrocławia:

Jest już w Warszawie

W poniedziałek 14 stycznia odbyły się jazdy testowe 31WE na odcinku Nowy Sącz – Grybów - Zostało też sprawdzone jego oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne - mówi Mikołajczyk. Dzień później, po założeniu urządzeń do sprawdzenia pantografów, pojazd przejechał z Nowego Sącza do Warszawy - Jechał m. in. linią CMK - mówi Mikołajczyk. W stolicy zostaną przeprowadzone dalsze próby i badania nowego elektrycznego zespołu trakcyjnego.

Typ pojazdu, który Newag dostarczy dla województwa dolnośląskiego jest koncepcyjnie i technicznie podobny do pojazdów 35 dla warszawskiej SKM, ale krótszy. To pojazd niskopodłogowy, czteroczłonowy, o długości około 70 metrów. Pięć składów zamówionych przez KD ma zostać dostarczonych do końca 2013 roku. Koleje Dolnosląskie zapłacą za nie w sumie prawie 100 milionów złotych. Więcej na temat 31WE mozna przeczytać tutajtutaj.

Partnerzy działu

Rawag
Recaro-Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Kolzamy Kolei Dolnośląskich po modernizacji. Pojadą do Chocianowa

Tabor i technika

Kolzamy Kolei Dolnośląskich po modernizacji. Pojadą do Chocianowa

Jakub Rösler 24 sierpnia 2024

Będzie elektryfikacja linii Görlitz – Cottbus. Co zmieni dla Polaków?

Infrastruktura

PLK podpisały umowę na rewitalizację dolnośląskiej linii 276

Infrastruktura

PLK podpisały umowę na rewitalizację dolnośląskiej linii 276

inf. pras PKP PLK, oprac. DS 10 lipca 2024

31WE nazdjęciach Czytelników

Fotorelacje

31WE nazdjęciach Czytelników

Rynek Kolejowy 06 marca 2013

Zobacz również:

Kolzamy Kolei Dolnośląskich po modernizacji. Pojadą do Chocianowa

Tabor i technika

Kolzamy Kolei Dolnośląskich po modernizacji. Pojadą do Chocianowa

Jakub Rösler 24 sierpnia 2024

Będzie elektryfikacja linii Görlitz – Cottbus. Co zmieni dla Polaków?

Infrastruktura

PLK podpisały umowę na rewitalizację dolnośląskiej linii 276

Infrastruktura

PLK podpisały umowę na rewitalizację dolnośląskiej linii 276

inf. pras PKP PLK, oprac. DS 10 lipca 2024

31WE nazdjęciach Czytelników

Fotorelacje

31WE nazdjęciach Czytelników

Rynek Kolejowy 06 marca 2013

Kongresy
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5