31 sierpnia, pokazem kultowego „Pulp Fiction” Quentina Tarantino zakończył się festiwal Orange Kino Letnie Sopot-Zakopane 2010. Od początku trwania akcji prawie 20 tysięcy pasażerów obejrzało specjalne projekcje w Filmowych Wagonach pociągu PKP Intercity TLK „Orange Kino Letnie” jeżdżącym na trasie Sopot - Zakopane.
Dwa składy pociągu TLK „Orange Kino Letnie” z jedynymi na świecie Wagonami Filmowymi, uruchomione specjalnie na czas wakacji, przez oficjalnego przewoźnika letniego festiwalu „Orange Kino Letnie” - spółkę PKP Intercity - kursowały codziennie w obie strony pomiędzy letnią i zimową stolicą Polski - Sopotem a Zakopanem. Podczas każdej podróży pociągiem TLK „Orange Kino Letnie” pasażerowie mogli oglądać te same filmy, co w kinach festiwalowych na sopockim Molo i przy Krupówkach oraz wiele innych przebojów kinowych i seriali telewizji TVN.
Uroczysty chrzest Wagonów Filmowych oraz nadanie nazwy pociągowi odbyły się podczas konferencji prasowej w Warszawie. Rodzicami chrzestnymi wagonów filmowych zostali Katarzyna Figura i Piotr Siwkiewicz grający razem w słynnym filmie „Pociąg do Hollywood”. W lipcu i sierpniu Wagony Filmowe pokonały swoją trasę 124 razy, dzięki czemu filmy obejrzało blisko 20 tysięcy podróżnych.
W filmotece Orange Kino Letnie Sopot - Zakopane 2010 znalazło się ponad 100 najciekawszych tytułów ostatnich lat. Wśród nich każdy mógł znaleźć coś dla siebie. W tym roku repertuar podzielono na dni tematyczne: poniedziałki z rodziną, wtorki z klasyką, środy z Orange i mega hitem, roztańczone czwartki, kino akcji w piątki, soboty z komedią oraz zakochane niedziele. Tytułami najchętniej oglądanymi były: "Kac Vegas", "Seks w wielkim mieście", "Kochaj i tańcz", "Sherlock Holmes", "Trick". Filmy w ramach festiwalu obejrzało łącznie 120 tys. widzów.
Projekt filmowy Orange Kino Letnie zapoczątkowany został w 2007 roku przez firmę Outdoor Cinema i PTK Centertel, operatora sieci Orange. Współorganizatorami projektu, podobnie jak w roku ubiegłym były miasta partnerskie Sopot i Zakopane, Kąpielisko Morskie Sopot oraz Biuro Promocji Zakopanego. Oficjalnym przewoźnikiem zostało PKP Intercity, a partnerem strategicznym telewizja TVN. Patronat medialny nad imprezą objęli: Radio ZET, Planeta FM, Wirtualna Polska i Gazeta Wyborcza. Imprezę wsparła także sieć salonów EMPIK, firma reklamy zewnętrznej AMS oraz sieć bankomatów Euronet. Sponsorami wspierającymi byli: Villeroy&Boch, Żywiec Zdrój i Samsung oraz „N” telewizja nowej generacji.