Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Dlaczego negocjator zrezygnował?
Rozmowa z Jakubem Karnowskim, prezesem PKP SA
Jakie ulgi dla kolejarzy?
Co z Fablokiem?
Rozmowa z Sylwią Cieślak, naczelniczką Wydziału Projektowego Rozwoju Transportu Intermodalnego w CUPT i Joanną Archutowską, eskpertką Zespołu ds. Analiz Unijnych Projektów Transportowych w CUPT
Wars szuka nowego wizerunku i... właściciela
Słodycz transportu kolejowego
Raport
Rozmowa z D. Grajdą, członkiem zarządu, dyrektorem handlowym Kolei Mazowieckich
Dlaczego zmieniamy system opłat za dostęp do infrastruktury?
Stawki dostępu to niewykorzystane narzędzie regulacyjne
Stawki dostępu wg ZDG TOR
Stawki: Jak to się robi w Europie?
Infrastruktura
Mała rewitalizacja odcinka Lublin - Kraśnik
Kdp
Pendolino do Wrocławia!
Pasażer
Koleje Śląskie: Wiemy, co zawiodło
Zintegrowany Transport
Rewolucja w systemie informacji pasażerskiej metra
Nowa Warszawa Zachodnia: dworczyk na miarę możliwości PKP
Po szynach z Warszawy do Łomianek?
Tabor i Technika
Sprzedaż nowych pojazdów kolejowych do ruchu pasażerskiego w 2012 r.
Koncepcja Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej
Prawo i polityka
Rozmowa z Andrzejem Masselem, wiceministrem odpowiadającym za kolej
Urząd Transportu Kolejowego po nowemu
Felieton
Zmiana prezesa
Co dalej z koleją w Europie?
Historia
Parowy wagon motorowy PKP-PCix90002
"Rynek Kolejowy" to miesięcznik wydawany nieprzerwanie od roku 2002. Na dzień dzisiejszy pozostaje najpopularniejszym w Polsce magazynem poruszającym tematykę transportu szynowego (kolej, tramwaj, metro). Nakład pisma wynosi średnio 1300 egzemplarzy. Zdecydowana większość odbiorców to kadra zarządzająca - prezesi, dyrektorzy i menedżerowie firm kolejowych oraz pracownicy szeroko rozumianego sektora kolejnictwa. Pismo dostępne jest w prenumeracie, salonach EMPIK, na konferencjach organizowanych przez TOR Konferencje i wydarzeniach, które obejmujemy patronatem.
W każdym numerze miesięcznika znajdą państwo raport będący zbiorem artykułów poświęconych kluczowemu dla danego wydania zagadnieniu. Pozostałe teksty są pogrupowane w działach: relacje (w tym fotorelacje z zakładów produkcyjnych polskich i zagranicznych), rozmowy (wywiad z ważnym osobami w świecie kolejowym), opinie (komentarze i stanowiska znanych w branży ekspertów), analizy (w tym popularne zestawienia danych przewozowych oraz inwestycji infrastrukturalnych i taborowych), felietony i teksty historyczne.
Prenumerata:pół roku: 170 zł
cały rok: 320 zł , 160 zł (dla studenta)
2 lata: 590 zł
Za początek prenumeraty przyjmujemy wydanie kolejne licząc od miesiąca, w którym nastąpiła wpłata należności zgodnie z zamówieniem. Wpłaty związane z zamówioną prenumeratą, prosimy realizować na poniżej podany numer rachunku, w tytule przelewu prosimy o podanie numeru faktury pro forma lub danych firmy lub osoby podanych w formularzu poniżej. Po wypełnieniu i wysłaniu poniższego formularza prosimy dokonać wpłaty należności na konto:Pisząc na adres: emilia.wloszczak@tor-wydawnictwo.pl albo wypełniając poniższy formularz.
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne