Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Kolej w regionach jest niekonkurencyjna wobec transportu drogowego?
Kolej jest droga, ale może być też atrakcyjna
O przyszłości przewozów kolejowych między Polską i Niemcami rozmawiano w Berlinie
Rozmowa z Konstantinem Skorikiem, prezesem zarządu i Wojciechem Jurkiewiczem, dyrektorem zarządzającym Freightliner PL
PolskiBus podgryza Intercity
Przetargi kolejowe utrzymują status quo
Kłody na tory
Perspektywa dla kolei i transportu publicznego
Raport
Rozmowa z Witoldem Stępniem, marszałkiem województwa łódzkiego
Łódź: Węzeł w przebudowie
Rozmowa z Marcinem Zarębą, dyrektorem kontraktu w NLF Torpol-Astaldi s.c.
Nowe Centrum Łodzi. Co nad Fabryczną?
Łódź - Warszawa: Nie znasz dnia ani godziny...
Trasa W-Z: Inwestycja w ogniu sporów
Rozmowa z Grzegorzem Nitą, dyrektorem Zarządu Dróg i Transportu w Łodzi
Dokąd zmierza ŁKA?
Rozmowa z Jackiem Wesołowskim z Politechniki Łódzkiej
Łódź. Czy będzie ratunek dla podmiejskich tramwajów?
Infrastruktura
Nowe tory szlakowe potrzebne od zaraz (cz. II)
Prototypowy rozjazd zamontowany w Grodzisku
Lubelskie RPO 2007-2013 a województwa sąsiednie
Pasażer
Rowerem po torach
Kolej zaciera granice? Nie wszędzie
Zintegrowany Transport
Dyżurny stacji - człowiek od wszystkiego
Tabor i Technika
InnoTrans 2014: Polskie firmy i ich produkty
Stadler z Metelicą chce podbić Wschód
Alstom stawia na kontrakty utrzymaniowe
Ewolucje Bombardiera
Lotos dba o bezpieczeństwo
Prawo i polityka
Jaka przyszłość przewozów w regionach?
Felieton
Kolej w wielkim mieście
Łódź na szynach - spojrzenie dwutorowe
Historia
Lokomotywa spalinowa PKP serii SM 15 (typ 12 D-Ls 750 HM)
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne