Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Czy Pendolino poprawi kondycję PKP Intercity?
Rozmowa z Jackiem Biłasem, dyrektorem zarządzającym Knorr-Bremse w Polsce
Rozmowa z Cezarym Lipko, dyrektorem technicznym Tines SA
Przewozy pasażerskie w I półroczu 2014 r.
Przewozy towarowe: Pierwsze półrocze bez wzrostów
Przewozy towarowe w Lubelskiem
PKP LHS: Dywersyfikacja a Ukraina
Finansowanie kolei w regionach
Raport
Brytyjski model organizacji przewozów regionalnych
Czechy: Dużo i tanio, czyli silna kolej regionalna
Regionalne przewozy we Francji
Rozmowa z Charlott Lutterbeck, dyrektor zarządzającą DB Regio Hessen
Przewozy regionalne w Szwecji
Infrastruktura
Nowe tory szlakowe potrzebne od zaraz (cz. I)
Szczecińskie perypetie dworcowe
Pasażer
Połączenia kolejowe do lotnisk: Biznes czy farsa?
Rozmowa ze Stanisławem Dąbrową, członkiem Zarządu Województwa Śląskiego
Zintegrowany Transport
Rozmowa z Rafałem Bruskim, prezydentem Bydgoszczy
Bydgoski Fordon czeka na tramwaj
Tabor i Technika
Sprzedaż nowych pojazdów kolejowych do ruchu pasażerskiego po I półroczu 2014
Koleje Mazowieckie inwestują w tabor
Prawo i polityka
Rozmowa z Bogusławem Kowalskim, ekspertem Zespołu Doradców Gospodarczych TOR
Pociągi pod specjalnym nadzorem?
Połączenia międzynarodowe. Zwijać czy rozwijać?
Słowo o bezpieczeństwie w transporcie lądowym
Odmowa zatwierdzenia przez prezesa UTK stawki dostępu do infrastruktury kolejowej
Felieton
Kolej neoliberalna?
Prokurator Generalny i Trybunał Konstytucyjny bronią praw pasażerów
Historia
Lokomotywa spalinowa PKP serii SM 30 (typ 1D - Ls300 E)
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne