Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Rażąco niska cena czy rażąca niegospodarność?
Rozmowa z Aleksandrem Wołowcem, członkiem zarządu PKP PLK, dyrektorem ds. inwestycyjnych
Ryzykowne oszczędności na kolei
Rozmowa ze Sławomirem Piątkiem, prezesem zarządu Przedsiębiorstwa Unitor B Sp. z o.o.
Jak działa Fundusz Kolejowy?
Krynica jałowych dyskusji na kolei
Przyszłość kolejowych przewozów kruszyw
Medcom: polska technologia, światowy rozmach
Raport
Nadużycie pozycji dominującej na rynku kolejowym
Pendolino w szponach konkurencji
Rozmowa z Nicolasem Halamkiem, dyrektorem ds. rozwoju biznesu Alstom Transport w Polsce
Skuteczne zarządzanie projektami a przewaga konkurencyjna
Przewozy towarowe - jest o co konkurować?
Infrastruktura
Rozmowa z Andrzejem Matysiewiczem, zastępcą dyrektora PKP PLK CRI Oddział w Lublinie
Konieczna jest zmiana podejścia do inwestycji
Jak powinny wyglądać guzki na peronach
Ministerstwo zabiera się za guzki
Co na budowie PKM zyska pasażer?
Kdp
Pendolino - jakie czasy jazdy? (cz. I)
Pasażer
Metro na Kaukazie - Baku
Zintegrowany Transport
Połączenia kolejowe do lotnisk - biznes czy farsa?
Konkurencyjność rynku transportu publicznego w Europie
Tramwaj na Morenę
Dworzec przyszłości
Tabor i Technika
Sprzedaż nowych pojazdów kolejowych do ruchu pasażerskiego po I półroczu 2013 r.
Zakupy taborowe Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej
Asynchroniczne EN57
Prawo i polityka
Rozmowa z Brianem Simpsonem, przewodniczącym Komisji Transportu Parlamentu Europejskiego
Ruszyły prace nad planami transportowymi
Wypadki kolejowe
Felieton
Pęknięta żelazna płyta
Czy ERA zapeszyła?
Historia
Parowóz towarowy PKP serii Ty23
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne