Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.WRZESIEĹ 2003 |
R A P O R T |
- peĹny tekst artykuĹu w formacie PDF (1 Mb) |
F E L I E T O N Y |
Leszka
SkolasiĹskiego - Czy szkoliÄ pracownikĂłw i kadrÄ kierowniczÄ
? Adama WielÄ dka - W Polsce jest kult strajku Tadeusza Syryjczyka - Horyzonty kolei Wojciecha Paprockiego - renfe |
R O Z M O W Y |
⢠Funkcje regulacji rynku kolejowego - Rozmowa z prezesem
UrzÄdu Transportu Kolejowego - profesorem Januszem Dyduchem ⢠Wywiad z Grzegorzem Lipowskim, prezesem CEMET-u SA ⢠Z Chorzowa nie tylko tramwaje - Rozmowa z TeresÄ KĹusek, prezesem zarzÄ du ALSTOM KONSTAL SA ⢠Knorr-Bremse i Kamax - Rozmowa z P. Eugeniuszem StrzyĹźem, prezesem zarzÄ du, dyrektorem generalnym Fabryki UrzÄ dzeĹ Mechanicznych KAMAX SA w KaĹczudze |
O P I N I E |
⢠Stawki udostÄpniania linii kolejowych - Jak, po ile
i dlaczego ⢠Jeszcze o scenariuszach rozwoju kolei w Polsce ⢠Komu to sĹuĹźy? ⢠Panie Dyrektorze Ryszardzie Olejniczak ⢠Uwagi o uwagach o modernizacji lokomotyw ⢠Wydatek restrukturyzacyjny czy refundacja? |
A N A L I Z Y |
⢠Determinanty rozwoju transportu kolejowego w Polsce |
W Y D A R Z E N I A |
Konferencja
"Stan i perspektywy transportu kolejowego w polsce do 2006 roku ⢠Euro Rail Press 2003 ⢠Nowa oferta IC ⢠Modernizacja poznaĹskiego wÄzĹa kosztowaÄ bÄdzie 69,6 mln euro |
P R O D U C E N C I I O P E R A T O R Z Y |
⢠Nowy system hamulcĂłw torowych SARPO ⢠Nowoczesne i uniwersalne urzÄ dzenia hamulcowe "Knorr-Bremse" dla taboru kolejowego ⢠PrzedsiÄbiorstwo Transportu Kolejowego i Gospodarki Kamieniem Sp. z o.o. w Zabrzu |
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne