Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Wiadomości
Rozmowa z Robertem Świechowiczem, prezesem Pesy Bydgoszcz
Rozmowa z Mikołajem Wildem, pełnomocnikiem ds. budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego
Kongres Infrastruktury Polskiej 2017: Przed branżą infrastrukturalną duże wyzwania
Korytarz Bałtyk – Adriatyk, czyli intermodalna trasa z północy na południe
Medcom
Zagraniczna ekspansji Kolei Rosyjskich
Pol-Miedź Trans: bogate doświadczenie i działalność na miarę potrzeb biznesu w Polsce
Pasażer
Rzecznik Praw Pasażera Kolei ma już narzędzia pracy
Pasażer na szpan
Infrastruktura
Lubelskie rewitalizacje przed modernizacją
Polski system ERTMS/ETCS moco opóźniony
Licznik osi UniAC – rozpoczęcie produkcji w nowej fabryce
Moskiewski Pierścień Centralny: rewolucja komunikacyjna i technologiczna
Raport
Captrain: rentowność poprzez jakość a nie ilość
Wznowiona dyskusja o KDP w Polsce
KDP w Polsce się opłaca? Zdaniem ekspertów: tak!
Rozmowa z dr. Andrzejem Szaratą z Politechniki Krakowskiej
Czy polscy wykonawcy są gotowi na realizację projektu KDP?
Rozmowa z Dymitrem Petrowem-Ganewem, dyrektorem ds.
sprzedaży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej Herrenknechta
Tabor i Technika
Rozmowa z Tomaszem Prejsem, dyrektorem zarządzającym siedleckim zakładem i członkiem zarządu Stadler Polska
Kończy się era modernizacji EN57
Czy jedzie z nami maszynista?
Nowy system w SKM
Prawo i polityka
Kolej dostępna dla wszystkich
Samorządowcy zakładnikami kolejarzy
Rozmowa z Grzegorzem Muszyńskim, członkiem zarządu spółki BGK Nieruchomości
Felietony
Żeglarze, kolejarze i dżojstik do mostu
Portbou
Historia
X-12: atom w służbie amerykańskich kolei
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne