Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
KDP wraca jak bumerang
Rozmowa z Jackiem Leonkiewiczem, prezesem PKP Intercity
Zmienia się dynamika przewozów pasażerskich
Rozmowa z Henrykiem Grucą, prezesem Lotos Kolej
Spadają przewozy towarów
Raport
Dynamiczna informacja PLK – zmarnowany czas
10 lat dynamicznej informacji pasażerskiej w miastach
Branża automatyki kolejowej ma swoje problemy
Rozmowa z Grzegorzem Langem, prezesem firmy Mera Systemy
Śląska Karta Usług Publicznych ruszy po wakacjach
Podróż ze smartfonem
Po co bilet? Londyn płaci kartą paypass
OV-chpkaart – jedna karta w całym kraju
Infrastruktura
Nowe tory szlakowe potrzebne od zaraz (cz. VII)
Litwa przechodzi na prąd
Integracja transportu: Nie zapominajmy o małych miastach
O wyłączeniach z eksploatacji dróg żelaznych
CBP vs LC – L: Analiza porównawcza kosztów dla nawierzchni na przejazdach kolejowych
Pasażer
Pendolino motywuje konkurencję
Pendolino także dla rowerów
Mobilna nawigacja toruje drogę do wygodnej podróży
Zintegrowany Transport
Nowy dworzec Hauptbahnhof chlubą Wiednia
Niepełnosprawność na kolei: Jest dużo do zrobienia
Informatyczna rewolucja komunikacji w Szczecinie
Tabor i Technika
Rosyjskie Talgo na testach w Polsce
Kolej magnetyczna pokonała barierę prędkości 600 km/h
Prawo i polityka
Rozmowa z Przemysławem Schmidtem, członkiem rady nadzorczej Polskich Inwestycji Rozwojowych
Kłopotliwe rozporządzenie
Felieton
Z wakacji w Londynie – kolej bez opróczy
Historia
Parowóz towarowy PKP serii Tp2
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne