Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Wiadomości
Flesz
Wiadomości
Opinie z sieci
Relacje
Wojna, konflikt czy po prostu biznes?
Koleje Mazowieckie idą pod młotek
Autobusy szynowe Newagu dla Pomorza
Umowa na ERTMS II - pierwszy krok do KDP w Polsce
Pierwszy 120Na już w Warszawie
Forum Kolejowych Przewozów Pasażerskich w Polsce
Odra 1305 zakończyła służbę dla kolei
Rozmowy
Z Adrianem Furgalskim, dyrektorem w Zespole Doradców Gospodarczych TOR
Z Wojciechem Drożdżem, wicemarszałkiem woj. zachodniopomorskiego
Z Przemysławem Gardoniem, dyrektorem Śląskiego Zakładu Przewozów Regionalnych w Katowicach
Raport
PKP Cargo - 9 lat na zliberalizowanym rynku
CTL Logistics: czerwiec będzie rekordowy
Analiza rynku kolejowych przewozów intermodalnych w Polsce
Logistyka z dala od torów
Polityka i regulacja państwa, a przewozy towarowe
Freightliner PL - brytyjski gigant w polskim wydaniu
Opinie
Pociągiem na wczasy - "nie da się"?
Bilet metropolitalny w GOP: sukces czy porażka?
Metro wciąż nieoznaczone
"Prawna eksploatacja bocznicy" i inne konstrukcje prawa o kolei
Analizy
Modernizacje czy partactwo?
Ergonomia w pojazdach szynowych - prawda czy fikcja?
6,8 mln pasażerów mniej! Załamanie w przewozach pasażerskich
Jaką wartość ma dziś polski rynek podkładów kolejowych?
Szkolenia w branży kolejowej
Po paliwo do PKP Energetyki
Tory przyjazne dla zwierząt
Felieton
Zwykłe oszustwo
Wybrane kwestie protestów społecznych w kolejnictwie
Czy Polska znowu coś przespała?
Cichy odwrót
Historia
Od powstania do Autosanu
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne