Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Warszawa: Czym na Gocław?
Jak uratować Przewozy Regionalne?
Reaktywacja przewozów na linii 301
Rozmowa z Januszem Kućminem, Generalnym Przedstawicielem Bombardier Transportation na Polskę
Tanie pociągi dużych prędkości
Ukraina przed wyzwaniami. Lokomotywy mocno zużyte
Przyznano nagrody Pontifex Cracoviensis 2015
Raport
Aktualizacja WPIK przetasowuje inwestycje
Kolej stawia na aglomeracje
Jak się zmieni warszawski węzeł kolejowy?
Inwestycje kolejowe bez pomocy Unii
Modernizacje, które nie zmieniły niczego
PLK vs GDDKiA – nierówne traktowanie podobnych inwestycji
Polska Wschodnia wielkim placem budowy?
Rewitalizacje – sukces nie zawsze jest kompletny
Infrastruktura
Nowe tory szlakowe potrzebne od zaraz (cz. VI)
Pasażer
Pendolino w natarciu. Czy porty lotnicze mają się czego obawiać?
Goerlitz – Zittau. Linia podwójnie tranzytowa
Zintegrowany Transport
Warszawskie metamorfozy dworcowe
Łódź Fabryczna i Nowe Centrum: Budowa z zakłóceniami
Tabor i Technika
Łódzkie MPK zmienia politykę taborową
Rozmowa z Liviu Pecicanem, dyrektorem sprzedaży pociągów Pesa na rynkach zachodnich
Modernizować te czy kupić nowe pociągi?
Rewolucja w PKP Intercity – założenia do nowego rozkładu
Prawo i polityka
Kto może zapłacić za kolej regionalną?
Felieton
Czy to już przełom?
Historia
Parowóz towarowy PKP serii Tp3
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne