Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
IX Kongres Kolejowy
Rozmowa z Andrzejem Pawłowskim, członkiem zarządu, dyrektorem ds. operacji i eksploatacji CTL Logistics
Rozmowa Robertem Nowakowskim, członkiem zarządu ds. produkcji w DB Cargo Polska
Port Hamburg wygrywa z konkurencją koleją
Rozmowa z Bartoszem Piotrowskim, dyrektorem Działu Rozwoju Produktu w Pesie Bydgoszcz
Jubileusz 10-lecia firmy Rail Tech
Raport
Rozmowa z Jarosławem Narkiewiczem, ministrem transportu i komunikacji Republiki Litewskiej
Problem linii z Możejek do Renge odchodzi do przeszłości
Miliardy euro na infrastrukturę kolejową na Litwie
Rail Baltica: kolej, która zintegruje państwa bałtyckie z Europą
Od „Balti” do Rail Baltica
Infrastruktura
Zmiany kadrowe wokół projektu budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego
Z Warszawy do Lublina znów po linii nr
Pasażer
Analiza nowego rozkładu jazdy
Rozmowa z Olgą Gitkiewicz, autorką książki „Nie zdążę”
Zintegrowany Transport
Rozmowa z Mohamedem Mezghanim, sekretarzem generalnym UITP
Jak zaparkować przy dworcu?
Tabor i Technika
Rozmowa z Witoldem Gadosiem, dyrektorem w pionie rolling stock polskiego oddziału Siemens Mobility
Raport: łatwiej zostać pilotem niż maszynistą
Prawo i polityka
Rozmowa z dr. Krzysztofem Sengerem, członkiem zarządu Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Pasażerowi lubią kolej, ale widzą też problemy
Felieton
Ludzka godność i bezpieczeństwo
Historia
Czerwona czy żółta?
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne