Główne informacje o miesięczniku „Rynek Kolejowy”:
- średni nakład – 1300 egzemplarzy dystrybuowanych w 70% bezpośrednio do zainteresowanych osób i firm, - objętość – ok. 80 stron, - 10 wydań rocznie (styczeń-luty i lipiec-sierpień to numery łączone), - 6 stałych działów: biznes, raport, infrastruktura, KDP, pasażer, zintegrowany transport.Biznes
Flesz
Wiadomości
Co przyciągnie pasażerów do PKM? 10
Przeżyjmy to jeszcze raz – czyli ostatnie 12 miesięcy na kolei
Track Tec wdraża logistykę rozjazdów i ogłasza cennik
Rozmowa z Tomaszem Zaboklickim, prezesem Pesy Bydgoszcz
Rozmowa z Jackiem Biłasem, dyrektorem zarządzającym Knorr-Bremse
Rozmowa z Krzysztofem Rudzińskim, prezesem PKM
Rozmowa z Arturem Nowakowskim, członkiem zarządu CTL Logistics
Raport
Co nowy rząd zrobi z koleją?
Ministerstwo Rozwoju Regionalnego jest bezwzględnie potrzebne
KDP: Albo zaczniemy od razu, albo nie zaczniemy w ogóle
Komisja Europejska podsumowuje wszystkie grzechy PLK
Czy „Igrek” ma szansę powrócić do gry?
Bogusław Kowalski trzydniowym prezesem PKP SA
Rozmowa z Czesławem Warsewiczem, byłym prezesem PKP Intercity
NDI walczy o 10% udziałów w rynku
Infrastruktura
Jak przybliżyć Zakopane i Nowy Sącz do Krakowa
Warszawska komunikacja po 12 latach. Obraz z zagranicy
ISKRA – nowy system sterowania ruchem kolejowym
Pasażer
Monorail obok kolei miejskiej. Rzeszów przeciera szlaki
Analiza nowego rozkładu jazdy (cz. I)
Zintegrowany Transport
Częstochowskie węzły przesiadkowe – wartość dodana do miasta, czy wartość sama w sobie?
Elbląg z planami tramwajowymi
Integracja taryfowa – klucz do sukcesu w przewozach aglomeracyjnych (cz. V)
Tabor i Technika
Warsztat DB w Rybniku pracuje pełną parą
Wyłączenia ze stosowania przepisów rozporządzenia PE i Rady dotyczącego praw i obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym
Prawo i polityka
UOKiK opiniuje dokapitalizowanie PR. Co powie Komisja Europejska?
Wpływ zmian przepisów w filarze technicznym IV pakietu kolejowego na rynek producentów taboru
Przyszłość pomnikowych parowozów
Felieton
Sterylność kabiny maszynisty i ETCS – nowe memento
PKP coraz częściej jako deweloper
Korytarze
HISTORIA
M-497 „Black Beetle”
Formularz został wysłany.
Raport OSW. Wojenna transformacja kolei na zachodniej Ukrainie
Ośrodek Studiów Wschodnich 29 lutego 2024
Ośrodek Studiów Wschodnich opublikował spory raport dotyczący reform i planowanych inwestycji na ukraińskiej kolei. Największe zadania dotyczą budowy toru o szerokości 1435 do Lwowa.
Laszczenko: Europejski tor jest blisko Lwowa
USAID pomoże zbudować Kolejom Ukraińskim tor 1435 mm do Lwowa
Koleje Ukraińskie zlecają modernizację autobusów szynowych Pesie
CPK: Unieważniono przetarg na audyt harmonogramów części kolejowej
Mateusz Kieruzal 28 lutego 2024
Spółka CPK unieważniła przetarg na audyt, który miał zweryfikować i ocenić harmonogramy dla części lotniskowej oraz kolejowej. Oferenci, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę, wzbudzili duże kontrowersje.
CPK. Odkleić się od 2028 r. i poznać alternatywy
CPK i PKP PLK mają ściśle współpracować
CPK. Ruszył przetarg na duży audyt kolejowy
Łódzki tunel średnicowy: Mniejsza tarcza znów pracuje
Roman Czubiński 28 lutego 2024
Po przeniesieniu na drugą stronę linii kolejowej 15 tarcza TBM „Faustyna” zaczęła drążyć kolejną nitkę tunelu jednotorowego. Większa z dwóch maszyn zostanie ponownie uruchomiona w drugim kwartale. Kształtu nabierają też trzy podziemne przystanki – informują PKP PLK.
Łódzki tunel średnicowy: Ponad 400 ton nad czynną linią [ZDJĘCIA]
Łódź: Licytuj dla WOŚP i zwiedzaj tunel z ministrem
Łódź: Obudowa drugiej nitki tunelu gotowa
Pesa dostarczy nowe pociągi dla kujawsko-pomorskiego
Jakub Madrjas 28 lutego 2024
Województwo kujawsko-pomorskie zaakceptowało ofertę Pesy na dostawę siedmiu nowych pociągów elektrycznych.
Pociągi Pesy płyną do Ghany [film]
MPK Wrocław pokazuje nowy tramwaj od Pesy i zapowiada realizację opcji
Ponad 10 miliardów zł zamówień w Pesa
Nowe przejście nad E65 w Ciechanowie
inf. pras PKP PLK 28 lutego 2024
Piesi i rowerzyści zyskali bezpieczne przejście przez tory w Ciechanowie nad linią kolejową Warszawa-Trójmiasto. PLK SA z Gminą Miejską Ciechanów otworzyły wiadukt pieszo-rowerowy pomiędzy ulicami Marii Skłodowskiej-Curie i Ceramiczną. Zadaszony obiekt wyposażony w schody i windy kosztował ponad 4 mln zł netto i był finansowany przy współudziale środków unijnych POIiŚ.
PLK: EIC Chrobry mógłby docierać do Szczecina szybciej [aktualizacja]
Malepszak: Co dalej z PKP PLK?
Dołącz do zarządu PKP PLK. Ruszają postępowania kwalifikacyjne