Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Z Dęblina do Łukowa bez komunikacji zastępczej

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
14-12-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Z Dęblina do Łukowa bez komunikacji zastępczej
Fot. PKP PLK
Z nowych peronów w Dęblinie od niedzieli 16 grudnia podróżni pojadą bezpośrednio do Łukowa. Kończy się pierwszy etap prac na stacji. Po zachodniej stronie są nowe tory, sieć trakcyjna, 21 rozjazdów. Kontynuowane będą prace na peronach, w przejściu podziemnym –informuje PLK.

Jak informuje inwestor, w niedzielę, 16 grudnia z peronu nr 2 podróżni pojadą pociągiem bezpośrednio do Łukowa. Kończy się zastępcza komunikacja autobusowa Dęblin – Stawy (linia nr 26), konieczna od grudnia 2017 ze względu na modernizacje torów.

W Dęblinie gotowy jest dwukrawędziowy peron nr 2. Zamontowano już wiatę, oświetlenie, ławki i gabloty informacyjne. Podróżni będą mogli dojść na peron nowym przejściem podziemnym. Po zakończeniu wszystkich prac, będzie ono wyposażone w 3 windy. Dostęp dla osób o ograniczonych możliwościach ruchowych ułatwi pochylnia.

Na stacji przebudowywany jest także na peronie nr 1 od strony dworca. Już widać jego konstrukcję, montowane jest oświetlenie. Nowe perony będą miały ścieżki naprowadzające, które ułatwią poruszanie się osobom niedowidzącym.

Kończy się pierwszy etap prac po zachodniej stronie stacji Dęblin. Efektem są nowe tory i sieć trakcyjna oraz 21 rozjazdów, zapewniających sprawną obsługę pociągów. W nowym roku prace obejmą drugą stronę stacji. Punktualniejsze podróże w Dęblinie zapewni nowe lokalne centrum sterowania. Już gotowy jest budynek. Będą montowane nowoczesne systemy komputerowe, umożliwiające zdalne sterowanie urządzeniami na stacji i linii. Zapewnią będzie sprawną obsługę pociągów od Garwolina przez Dęblin do Puław.

Budowa dwóch mostów nad rzeką Wieprz, to jedno z najbardziej skomplikowanych technicznie zadań na modernizowanej linii kolejowej Warszawa – Lublin. Od maja pociągi jeżdżą już po jednym nowym moście. Obiekt ma 170 m i szerokości 22 m. Nowa przeprawa umożliwia kursowanie ciężkich składów towarowych o nacisku 221 kN/oś. Jadą tędy m.in. pociągi z wagonami-cysternami obsługujące Zakłady Azotowe w Puławach.

Budowany jest bliźniaczy obiekt. Powstanie do końca 2018 roku. Uwzględniono potrzeby ochrony środowiska i pod mostami będzie przejście dla zwierząt – informuje PLK. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Infrastruktura

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Jakub Madrjas 01 czerwca 2023

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

Fotorelacje

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

inf. pras oprac. JM 02 grudnia 2022

Będzie takt dla pociągów PKP Intercity z Lublina do Warszawa

Pasażer

Sosna przy linii kolejowej nr 7 w Falenicy będzie pomnikiem przyrody

Prawo i polityka

Nowa lubelska łącznica kolejowa. Jakie pociągi po niej pojadą? [zdjęcia]

Infrastruktura

Zobacz również:

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Infrastruktura

Zmiany na linii otwockiej. Przerwa w ruchu i tymczasowy peron

Jakub Madrjas 01 czerwca 2023

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

Fotorelacje

Kolejny etap prac na linii z Warszawy do Otwocka

inf. pras oprac. JM 02 grudnia 2022

Będzie takt dla pociągów PKP Intercity z Lublina do Warszawa

Pasażer

Sosna przy linii kolejowej nr 7 w Falenicy będzie pomnikiem przyrody

Prawo i polityka

Nowa lubelska łącznica kolejowa. Jakie pociągi po niej pojadą? [zdjęcia]

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5