Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

W Zakopanem było Pendolino, teraz czas na Flirta

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
24-03-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
W Zakopanem było Pendolino, teraz czas na Flirta
fot. Michał Szymajda, Rynek KolejowyFlirt nocą
Przed północą 18 marca na stację w Zakopanem wjechał po raz pierwszy pociąg Pendolino. Tydzień później, 25 marca, na podtatrzańską stację wjedzie kolejny nowoczesny ezt. Będzie to jeden z dwudziestu posiadanych przez PKP Intercity ED160 Flirt.

Zarówno Pendolino, jak i Flirt odwiedzą Zakopane w ramach testów, bez pasażerów. PKP Intercity sprawdza jak pociągi sprawują się na krętej podgórskiej trasie, gdzie, póki co, wymagana jest zmiana kierunku jazdy.

– Potwierdzamy, że w najbliższy weekend zostaną przeprowadzone testy składem Flirt na linii z Krakowa do Zakopanego. O szczegółach będziemy informować w późniejszym czasie – powiedział Cezary Nowak, rzecznik prasowy PKP Intercity.

W planach przewoźnika znajduje się przedłużenie niektórych relacji kończących się w Krakowie do Zakopanego. Chodzi m.in. o jedną parę EIP z Gdyni i Warszawy (Pendolino) oraz prawdopodobnie któryś z pociągów IC obsługiwany Flirtem, np. z Olsztyna, Warszawy i Kielc lub z Łodzi. PKP Intercity od połowy 2016 roku stara się o zgodę Centrum Unijnych Projektów Transportowych na wydłużenie relacji Flirtów do Zakopanego. Więcej o sprawie piszemy tutaj.

Warto przypomnieć, że czas jazdy do Zakopanego skróci się o około 25 – 30 minut po otwarciu łącznic w Krakowie i Suchej Beskidzkiej. Zakończenie obu inwestycji planowane jest z końcem 2017 roku.

Na razie nie znamy szczegółów przejazdu Flirta z Krakowa do Zakopanego, jednak prawdopodobnie odbywać się one będą, w podobnym rozkładzie jazdy jak sobotnie jazdy ED250. Więcej o nich piszemy tutaj.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity ma sześć z dwunastu nowych Flirtów

Tabor i technika

PKP Intercity ma sześć z dwunastu nowych Flirtów

Michał Szymajda 04 lipca 2023

Stadler sprzedał już 2500 Flirtów

Tabor i technika

Stadler sprzedał już 2500 Flirtów

inf. pras 16 czerwca 2023

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

PKP Intercity ma sześć z dwunastu nowych Flirtów

Tabor i technika

PKP Intercity ma sześć z dwunastu nowych Flirtów

Michał Szymajda 04 lipca 2023

Stadler sprzedał już 2500 Flirtów

Tabor i technika

Stadler sprzedał już 2500 Flirtów

inf. pras 16 czerwca 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5