Partnerzy serwisu:
Pasażer

W nowym rozkładzie od Podłęża do Rzeszowa 160 km/h

Dalej Wstecz
Data publikacji:
03-12-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PASAŻER
W nowym rozkładzie od Podłęża do Rzeszowa 160 km/h
fot. Muri, lic. CC BY-SA 4.0 Wikimedia commons
Zakończenie zasadniczych prac na linii E30 na odcinku od Podłęża do Rzeszowa pozwoli na przyspieszenie pociągów. – Od 10 grudnia br. składy pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h – zapowiada Dorota Szalacha z biura prasowego PKP PLK.

Inwestycja na linii kolejowej E30 Kraków – Rzeszów obejmuje blisko 140 km torów oraz łącznie 139 wiaduktów, mostów i estakad, z czego aż 14 przypada na Tarnów. Jak zapowiadają PKP PLK, przed 10 grudnia zakończą się prace przy układzie torowym w Tarnowie.

Pasażerowie odczują poprawę warunków jazdy już w nowym rozkładzie jazdy, wchodzącym w życie za tydzień. – Od 10 grudnia br. składy pasażerskie pojadą z prędkością maksymalną do 160 km/h, a towarowe do 120 km /h już na całej trasie E30 od Podłęża do Rzeszowa. Czas przejazdu najszybszych pociągów z Krakowa do Tarnowa wyniesie 52 minuty, a do Rzeszowa skróci się o 8 minut i wyniesie 1h 32 min – informuje Dorota Szalacha z biura prasowego PKP PLK.

Nie oznacza to jednak, że wszystkie prace dobiegły już końca. – W przyszłym roku wykonywane będą jeszcze prace okołotorowe (m.in. porządkowanie terenu, odwodnienie, ekrany) oraz związane z przebudową układów drogowych przy czterech wiaduktach w Tarnowie – mówi Szalacha. Jak dodaje, zakończenie wszystkich prac w ramach modernizacji E30 planowane jest w II połowie 2018 r.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Z Krakowa do Katowic w 37 minut? Ekspert wskazuje, czego potrzeba

Infrastruktura

Z Krakowa do Katowic w 37 minut? Ekspert wskazuje, czego potrzeba

Jakub Madrjas 04 kwietnia 2022

MIB chwali tempo prac na kolejowym szlaku Kraków – Katowice

Infrastruktura

Utrudnienia na magistrali kolejowej E30

Pasażer

Utrudnienia na magistrali kolejowej E30

Damian Kapinos 11 marca 2016

Opole – Kędzierzyn Koźle: remont linii w latach 2014-2017

Biznes

Opole – Kędzierzyn Koźle: remont linii w latach 2014-2017

Gazeta Wyborcza, 19 lipca 2011 19 lipca 2011

Modernizacja linii kolejowej E30/C-E 30 - postęp prac

Infrastruktura

Modernizacja linii kolejowej E30/C-E 30 - postęp prac

Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK 08 grudnia 2011

Zobacz również:

Z Krakowa do Katowic w 37 minut? Ekspert wskazuje, czego potrzeba

Infrastruktura

Z Krakowa do Katowic w 37 minut? Ekspert wskazuje, czego potrzeba

Jakub Madrjas 04 kwietnia 2022

MIB chwali tempo prac na kolejowym szlaku Kraków – Katowice

Infrastruktura

Utrudnienia na magistrali kolejowej E30

Pasażer

Utrudnienia na magistrali kolejowej E30

Damian Kapinos 11 marca 2016

Opole – Kędzierzyn Koźle: remont linii w latach 2014-2017

Biznes

Opole – Kędzierzyn Koźle: remont linii w latach 2014-2017

Gazeta Wyborcza, 19 lipca 2011 19 lipca 2011

Modernizacja linii kolejowej E30/C-E 30 - postęp prac

Infrastruktura

Modernizacja linii kolejowej E30/C-E 30 - postęp prac

Centrum Realizacji Inwestycji PKP PLK 08 grudnia 2011

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5