NUMER 04/2017
NUMER 04/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
szukaj
Śledź nas:

W Łochowie trzy bezkolizyjne przejścia usprawnią komunikację

| inf. prasowa 17.02.2017 0

W Łochowie trzy bezkolizyjne przejścia usprawnią komunikację
Fot. PKP PLK
PKP Polskie Linie Kolejowe podpisały 16 lutego 2017 r. umowę na budowę podziemnego przejścia w Łochowie. W mieście będą jeszcze wybudowane dwa bezkolizyjne obiekty. To rozwiązania realizowane na sieci kolejowej w ramach współpracy z samorządami i Krajowego Programu Kolejowego. Modernizacja linii kolejowej zapewni miastu sprawniejszą komunikację. Koszt inwestycji wyniesie 4,5 mln zł.
Jesienią 2018 r. w Łochowie piesi i rowerzyści zyskają wygodną i bezpieczną komunikację pod linią kolejową (ul. Baczkowska i Żeromskiego). Przejście będzie wyposażone w funkcjonalne oświetlenie oraz czytelne oznakowanie. Ściany zostaną pokryte powłoką antygraffiti. Przewidziano także udogodnienia dla osób niepełnosprawnych. Wygodne wejścia do obiektu zapewnią zadaszenia. Będą też dojazdy dla rowerzystów.

W Łochowie, w ramach projektu obejmującego prace na linii E75 na odcinku Sadowne – Czyżew wraz z robotami na odcinku Warszawa Rembertów – Sadowne. Poza przejściem dla pieszych przewidziana jest budowa jeszcze dwóch skrzyżowań bezkolizyjnych. Wzdłuż drogi krajowej numer 62 powstanie tunel pod torami. W ciągu ul. Polnej będzie wiadukt nad linią kolejową i drogą krajową nr 50. Obecnie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. analizują oferty, które zostały złożone do obu projektów. Finansowane przewidziano z programu CEF „Łącząc Europę”.


mat. PKP PLK

Więcej bezkolizyjnych skrzyżowań dróg z torami

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A konsekwentnie realizują plany związane z podnoszeniem poziomu bezpieczeństwa i budową skrzyżowań bezkolizyjnych w miejscach przejazdów kolejowo-drogowych. Dzięki współpracy z samorządami powstaną bezpieczne przejazdy m.in. w Warszawie, Rembertowie i Sulejówku. W ramach projektów PLK nowe obiekty budowane są na liniach kolejowych wokół Warszawy w Wołominie, Zielonce i Piasecznie. Takie rozwiązania są także na modernizowanej linii Kraków – Rzeszów m.in. w Tarnowie. Od stycznia kierowcy i piesi w Poznaniu Dębcu korzystają z bezpiecznego przejścia i przejazdu nad linią kolejową. W grudniu PLK otworzyły bezkolizyjny przejazd w Łodzi. Kolejne przedsięwzięcia samorządów i PLK obejmują budowę obiektów w Skarżysku Kamiennej i w Gogolinie. Budowa bezkolizyjnego przejścia kosztuje od kilku do kilkudziesięciu milionów złotych.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Łochów (2)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Łochów (2)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 04/2017
NUMER 04/2017
W kwietniowym numerze „Rynku Kolejowego” przedstawiamy pogłębioną analizę wyników przewozowych kolei w 2016 roku. Poza tym Czytelnik może liczyć na interesujące rozmowy z P. Królem, W. Nowakiem, K. Celińskim oraz J. Kućminem, a także relacje z ważnych wydarzeń, takich jak wizyta wicepremiera Morawieckiego w Medcomie oraz przekazanie do eksploatacji setnego Impulsa. Polecamy również artykuły prezesa I. Góry na temat okresów przejściowych TSI oraz J. Polaczka o pomyśle wydłużenia linii LHS na zachód. W numerze zajmujemy się też dostępnością transportową Łodzi, przyszłością kolei w Małopolsce i… trudną teraźniejszością kolei na Dolnym Śląsku.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS