Partnerzy serwisu:
Przetargi

Torpol z najkorzystniejszą ofertą na modernizację fragmentu linii 353

Dalej Wstecz
Data publikacji:
11-03-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Torpol z najkorzystniejszą ofertą na modernizację fragmentu linii 353
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plTorpol z najkorzystniejszą ofertą na modernizację fragmentu linii 353
W przetargu na modernizację fragmentu linii 353 najkorzystniejszą ofertę złożył Torpol. Głównym zadaniem zaplanowanym w ramach modernizacji odcinka Poznań Wschód – Trzemeszno jest kompleksowa przebudowa 9 peronów na trasie.

Prace mają być prowadzone w systemie „zaprojektuj i buduj”. W ich ramach wykonawca przebuduje perony w Kobylnicy, Biskupicach, Promnie, Pobiedziskach-Letnisko i Pobiedziskach, Lednogórze, Fałkowie, Pierzyskach i Trzemesznie. Na sporym fragmencie linii wymieniona zostanie sieć trakcyjna, bądź będzie ona regulowana. Na kilku kilometrach regulowany będzie tor, przebudowane zostaną też przejazdy kolejowo-drogowe. Zaplanowano także wymianę części urządzeń srk i rozjazdów na odcinku. Nawierzchnia torowa na odcinku Poznań Wschód – Trzemeszno toru nr 1 i 2 po modernizacji ujętej w innym zadaniu będzie przystosowana do prowadzenia ruchu pociągów z prędkością do 160 km/h i naciskiem osiowym 225 KN (dla towarowych 100 km/h). Więcej na temat zaplanowanych prac przeczytasz TUTAJ.

Torpol złożył ofertę na kwotę 57,18 mln brutto. Jest to kwota sporo niższa od założonego przez PKP PLK budżetu. Oprócz Torpolu w przetargu wystartowały PKP Energetyka (60,81 mln zł), ZUE (58,6 mln zł), Mota-Engil Central Europe w konsorcjum z EL-IN (61,01 mln zł), konsorcjum Vias y Construcciones i Electren (61,49 mln zł), konsorcjum Schweerbau, Trakcja System i SBM (65,45 mln zł), Trakcja PRKiI (61,65 mln zł),  a także konsorcjum Trakce Automatyka i Elektro-Spark (70,05 mln zł).

Prace muszą zostać zakończone do 6 grudnia 2016 roku. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do kwoty 11 mln 970 tys. zł. Kryterium oceny ofert w tym przetargu była w 70% cena, a w 30% czas zamknięć torowych.

Informacja o uznaniu oferty Torpolu za najkorzystniejszą nie oznacza automatycznego podpisania umowy z wykonawcą. To stanie się najprawdopodobniej w najbliższych tygodniach.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Torpol z największym zyskiem w swojej historii

Infrastruktura

CPK kupuje spółkę Torpol

Biznes

CPK kupuje spółkę Torpol

ep. 24 stycznia 2023

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Torpol z największym zyskiem w swojej historii

Infrastruktura

CPK kupuje spółkę Torpol

Biznes

CPK kupuje spółkę Torpol

ep. 24 stycznia 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5