Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Torpol z najkorzystniejszą ofertą na przebudowę odcinka Leszno – Czempiń

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
13-03-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Torpol z najkorzystniejszą ofertą na przebudowę odcinka Leszno – Czempiń
Fot. Łukasz Piotrowski, SM42.plPociąg TLK na szlaku Kościan - Czempiń
Oferta Torpolu okazała się najkorzystniejszą spośród pięciu złożonych w postępowaniu przetargowym na wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej E59 między Lesznem a Czempiniem.

Torpol złożył ofertę na kwotę 485 milionów zł brutto, dystansując tym samym konsorcjum Trakcja PRKiI, Comsa, PKP Energetyka, Porr Polska, Porr Bau (566 milionów zł. brutto), konsorcjum Budimexu i Ferrovial Agroman (504 milionów zł. brutto), Konsorcjum Anstaldi, Construzzioni Linee Ferroviarie, Gulermak (618 milionów zł. brutto) i konsorcjum ZUE, Strabag Rail GMBH, Strabag Rail, Strabag Sp z.o.o., Strabag Altalanos (550 milionów zł brutto). Wszyscy oferenci zadeklarowali taki sam okres gwarancji (72 miesiące) i termin realizacji zamówienia (34 miesiące). Do przetargu w pierwszym jego etapie zgłosiło się aż 11 podmiotów, o czym pisaliśmy na początku 2016 roku.

Zamówienie dotyczy przebudowy układów torowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą na linii kolejowej E59 na fragmencie Leszno – Czempiń. Przetarg prowadzony jest w formule „ buduj”. Prace na całym dotąd niezmodernizowanym odcinku linii E59 pomiędzy Rawiczem a Czempiniem pochłonąć mają wg kosztorysu PLK 1,6 mld zł. PKP PLK na inwestycję współfinansowaną z instrumentu CEF przeznaczyło 771 milionów złotych brutto. 

– Cieszy nas kolejny sukces i liczymy na pozytywne rozstrzygnięcia kolejnych postępowań, w których bierzemy udział. Aktualnie oczekujemy na zakończenie postępowania i podpisanie umowy z zamawiającym – powiedział Grzegorz Grabowski, prezes Torpolu.

W ostatnich tygodniach Torpol złożył też najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację linii kolejowej 210 na Pomorzu i linii 395 w Wielkopolsce.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Torpol z największym zyskiem w swojej historii

Infrastruktura

CPK kupuje spółkę Torpol

Biznes

CPK kupuje spółkę Torpol

ep. 24 stycznia 2023

PLK wybrała wykonawców inwestycji w Ostródzie i Nidzicy

Infrastruktura

Trwa dobra passa Torpolu

Infrastruktura

Trwa dobra passa Torpolu

Jakub Madrjas 10 sierpnia 2022

Zobacz również:

Torpol z największym zyskiem w swojej historii

Infrastruktura

CPK kupuje spółkę Torpol

Biznes

CPK kupuje spółkę Torpol

ep. 24 stycznia 2023

PLK wybrała wykonawców inwestycji w Ostródzie i Nidzicy

Infrastruktura

Trwa dobra passa Torpolu

Infrastruktura

Trwa dobra passa Torpolu

Jakub Madrjas 10 sierpnia 2022

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5