szukaj
Śledź nas:

Switcher telewizyjną gwiazdą

| inf. pras. 30.11.2018 155

Switcher telewizyjną gwiazdą
Fot. KZN Bieżanów
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Switcher telewizyjną gwiazdą
Discovery Channel zaprosiło Grupę KZN Bieżanów do współpracy przy nagrywaniu programu “Nietypowe transporty”. Pracownicy krakowskiego holdingu oraz technologia blokowego transportu rozjazdów-Switcher, brali udział w przygotowaniu dwóch odcinków serii, których emisja nastąpi 30 listopada i 7 grudnia.
- Ideą paradokumentalnej serii jest pokazanie jak skutecznie i bezpiecznie przewieźć cenny ładunek, korzystając z nietypowych maszyn i urządzeń. Przy produkcji odcinków świadomie koncentrowaliśmy się na tych środkach transportu, z którymi przeciętny Kowalski spotyka się nieco rzadziej, włączając w to praktycznie nie ukazywany wcześniej w podobnych formatach telewizyjnych transport kolejowy – mówi Marcin „Martinez” Swystun producent z domu produkcyjnego Outpost One Entertainment, realizującej Nietypowe transporty na zlecenie Discovery Communications. – Switcher i rozjazdy z KZN-u wpisywały się naturalnie w tę koncepcję. Wielotonowe, wielkie konstrukcje muszą bowiem trafić bezpiecznie i o czasie w miejsce na którym przez lata będą wykorzystywane do prowadzenia ruchu kolejowego – podkreśla Swystun.

Dla Grupy KZN Bieżanów zaproszenie do współtworzenia paradokumentalnej serii było potwierdzeniem skutecznej promocji Switchera i koncepcji blokowego transportu rozjazdów. – Fakt, że zgłasza się do nas Discovery Channel i zachęca nas do stworzenia wspólnego projektu, to potwierdzenie skuteczności naszych działań. Nietypowy wagon z platformą i dźwigami, jest nie tylko skutecznym narzędziem wykonywania kolejowych robót, ale i bardzo wdzięcznym obiektem do filmowania i fotografowania – podkreśla Remigiusz Tytuła, rzecznik Grupy KZN Bieżanów. – Switcher, promowany nie tylko poprzez branżowe kanały, ale także ogólnodostępne youtube czy firmowe fanpejdże, funkcjonuje już również poza branżą, jawiąc się producentom takich programów jak „Nietypowe transporty”, jak żółty, kolejowy transformers. I mam nadzieję, że z równą mocą podziała na wyobraźnię widzów – akcentuje Tytuła.

W cały projekt oprócz Switchera i pracowników krakowskiego holdingu zaangażowały się także spółki Omniloko- jako przewoźnik; i Eco-Baza- wykonawca prac budowlanych w Dąbrowie Górniczej, na zlecenie której realizowana była dostawa rozjazdów w blokach. A ich wkład pracy i realne zaangażowanie pozwoliło odnieść sukces nie tylko na tradycyjnym polu inwestycyjnym, ale również telewizyjnym.

Samo nietypowe przedsięwzięcie – tu blokowy transport rozjazdów Rkpd 60E1-190-1:9 na stację Dąbrowa Górnicza Wschód – nie zbuduje całej fabuły. Potrzebni są wyraziści ludzie, którzy poradzą sobie z zadaniem, ale równocześnie swoją pracą i osobowością zaintrygują widza. Sprzedadzą, to co robią na co dzień, szerokiej publiczności, może nawet potencjalnym pracownikom krakowskiej grupy... – I w KZN „Bieżanów” i w KZN Rail, czyli w obu spółkach krakowskiego holdingu zaangażowanych w ten projekt, nie brakuje takich pełnowymiarowych „bohaterów”, których działanie świetnie sprzedawało się w oku kamery. Tego typu produkcje staramy się prowadzić reżysersko tak, aby w ciekawy i zajmujący sposób ukazywać spektrum wyzwań związanych z pracą naszych bohaterów. Korzystaliśmy przy tym z nieocenionej pomocy uczestników naszej serii, czyli fachowców takich Mateusz Kozak, czy Dariusz Prasiel, którzy znają branżę od lat i są w stanie wprowadzić nas - producentów, będących przecież laikami w tych tematach, w niuanse ich pracy – zaznacza Marcin Swystun.

- Problemy w zakładzie, na trasie, czy na budowie, to tak naprawdę wyciągnięte z dokumentów obsługi Switchera hipotetyczne sytuacje awaryjne, które rozwiązywaliśmy zgodnie z zapisanymi procedurami. Tym samym cały projekt miał dla nas znaczenie nie tylko promocyjne, ale również szkoleniowe, pozwalając przećwiczyć sytuację np. zatrzymania dźwigu w trakcie prac budowlanych – zaznacza rzecznik KZN-u. – Sportowa zasada First is First, Second is Nowhere sprawdza się też w marketingu, dlatego zdecydowaliśmy się na działanie „z marszu”, nie czekając do kolejnych odcinków i serii aż Switcher pojedzie dla przykładu z dużo nowocześniejszymi rozjazdami high-speed na którąś z modernizowanych magistral kolejowych. Jesteśmy zadowoleni z tego debiutu na małym ekranie, przeznaczonego, bądź co bądź, dla szerokiej, pozabranżowej publiczności – kończy Tytuła.
 
Emisja „Nietypowych transportów”: piątek, godz. 21; powtórki programu: Powtórki: sobota 17:00, niedziela 22:00, z czwartku na piątek o 0:00, piątek 17:00.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Polska (42541)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Innowacje
PARTNER DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Polska (42541)

Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2018
NUMER 11/2018
W numerze: Rozmowy z R. Masiulisem (minister transportu Litwy), K. Zgorzelskim (Przewozy Regionalne), Ł. Frankiem (ZIKiT) • Polska zmierza ku elektromobilności • Spółka celowa wybuduje Centralny Port Komunikacyjny • Polska może być poważnym hubem logistycznym Europy • Grupa PKP na InnoTrans: jedność i otwarcie na świat • Dlaczego opłata dworcowa • Wien Hauptbahnhof – tak kolej tworzy miasto.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5