Partnerzy serwisu:
Tabor i technika

Stadler: Dobrze, że Intercity kupi ezt, wskaźnik niezawodności Flirtów to prawie 100%

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Data publikacji:
09-06-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

TABOR I TECHNIKA
Stadler: Dobrze, że Intercity kupi ezt, wskaźnik niezawodności Flirtów to prawie 100%
Fot. Michał Szymajda, RKStadler liczy na kolejne dostawy Flirtów do PKP Intercity
– Zapowiadane zakupy kolejnych nowych elektrycznych zespołów trakcyjnych przez PKP Intercity to dobra wiadomość. Widać, że spółka stawia na efektywność – powiedział Stanisław Skalski, członek zarządu Stadler Polska, przy okazji chwaląc się najnowszymi wskaźnikami operacyjnymi Flirtów dostarczonych spółce.

Siedlecki producent elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt, z których 20 jeździ w taborze PKP Intercity, odniósł się do zapowiedzi Krzysztofa Mamińskiego, który podczas spotkania z dziennikarzami zapowiedział powrót do idei zakupów ezt.

– Gdy spojrzymy chociażby na koszty LCC (Life Cycle Costing Analysis – dop. red.), np. zużycie energii, to ten rodzaj składów jest o wiele bardziej efektywny ekonomicznie dla przewoźnika niż składy tradycyjne zestawiane z lokomotywy i wagonów. Z punktu widzenia pasażerów ezt mają także wiele zalet – bezstopniowe przejścia, przestronne, wielofunkcyjne przedziały pasażerskie przystosowane do przewożenia rowerów i wózków oraz udogodnienia dla osób niepełnosprawnych gwarantują wygodną, komfortową podróż – mówi Stanisław Skalski.

Przy okazji Stadler Polska poinformował o najnowszych wskaźnikach niezawodności, którymi mogą się pochwalić pociągi kursujące we flocie PKP Intercity. – W pierwszym kwartale 2017 roku wskaźnik ten wyniósł aż 99,98 procent – powiedział członek zarządu Stadler Polska.

– Cały czas pracujemy nad rozwojem naszych produktów, by jeszcze lepiej odpowiadały potrzebom przewoźników i pasażerów. Obecnie możemy zaproponować najnowszą generację pojazdu Flirt, z bogatszym wyposażeniem, dodatkowymi nowinkami technicznymi i prędkością nawet do 200 km/h. W maju tego roku Stadler zaprezentował swój najnowszy pojazd – EC250 Giruno – niskopodłogowy elektryczny zespół trakcyjny poruszający się z prędkością do 250 km/h, który także może być ciekawą alternatywą dla PKP Intercity – uważa Stanisław Skalski.

– Możliwość produkcji kolejnych składów dla PKP Intercity w Siedlcach – zakładzie zatrudniającym 700 osób, współpracującym z 2000 polskich partner i słynącym z pojazdów najwyższej jakości, byłaby dla nas wspaniałą wiadomością – kończy.
Partnerzy działu

Rawag
Growag
Radionika
Wago Elwag
Voith Turbo
3M
Aste
R&G Plus

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Stadler Polska dostarczy Flirty do Serbii

Tabor i technika

Stadler Polska dostarczy Flirty do Serbii

Michał Szymajda 24 stycznia 2022

W Kolejach Mazowieckich jest już 26 Flirtów III

Tabor i technika

W Kolejach Mazowieckich jest już 26 Flirtów III

inf. pras., oprac. ms 29 grudnia 2021

Pozostałe z wątku:

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

Tabor i technika

Finał rekordowego zamówienia Kolei Mazowieckich

inf. pras oprac. JM 24 lipca 2023

Stadler wygrywa przetarg na do 120 pociągów bateryjnych

Tabor i technika

Zobacz również:

Stadler Polska dostarczy Flirty do Serbii

Tabor i technika

Stadler Polska dostarczy Flirty do Serbii

Michał Szymajda 24 stycznia 2022

W Kolejach Mazowieckich jest już 26 Flirtów III

Tabor i technika

W Kolejach Mazowieckich jest już 26 Flirtów III

inf. pras., oprac. ms 29 grudnia 2021

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5