Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego ogłosił trzyczęściowy przetarg na wykonanie naprawy rewizyjnej własnego taboru. Prace w zakresie czwartego poziomu utrzymania przejdą spalinowe autobusy szynowe typu 219M serii SA136. Zamawiający przewidział również prawo opcji uzależnione od finansowania.
Wykonanie naprawy rewizyjnej spalinowych autobusów szynowych typu 219M serii SA136 w zakresie odpowiadającym IV Poziomowi Utrzymania to najnowszy przetarg ogłoszony w województwie zachodniopomorskim. Samorząd województwa, który jest właścicielem taboru, oszacował, że wartość całego – trzyczęściowego zamówienia – może wynieść ok. 46 mln zł.
Co w częściach?
Część pierwsza dotyczy wykonania naprawy rewizyjnej tylko jednego spalinowego autobusu szynowego typu 219M serii SA136 w zakresie P4. Zamawiający dodatkowo zawarł także prawo opcji, dające możliwość zwiększenia zamówienia o jeden autobus szynowy tego samego typu. Według szacunków, na to zadanie zamawiający planuje wydać 6,6 mln zł brutto. Termin wykonania naprawy wskazano od 1 marca 2017 roku do 31 grudnia. Prawo opcji przewiduje również realizację zamówienia do końca roku 2017.
W części drugiej znalazło się zamówienie na wykonanie naprawy rewizyjnej w zakresie odpowiadającym czwartemu poziowi utrzymania 20 zespołów napędowych PowerPack pojazdów szynowych typu 219M serii SA136. Tutaj również zawarto możliwość wykorzystania prawa opcji rozszerzającego zamówienie o dwa zespoły napędowe. Realizacja naprawy potrwa do końca 2018 roku. Zamawiający szacuje wartość tego zamówienia na 11,5 mln zł brutto.
Ostatnia – trzecia – część zamówienia to wykonanie naprawy rewizyjnej 10 spalinowych autobusów szynowych typu 219M serii SA136 w zakresie P4 bez wykonywania naprawy zespołów napędowych PowerPack. Prawo opcji, zawarte w ogłoszeniu, umożliwia zwiększenie zamówienia o jeden autobus typu 219 M, zgodnie z ceną jednostkową podaną w ofercie przez wykonawcę. Realizacja zadania ma potrwać od 1 czerwca 2017 r. do końca 2018 r. Koszt prac ocenia się na 28 mln zł brutto.
Cena tylko 60%
Cena w przypadku wszystkich części przetargu nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia. Stanowi ona 60% oceny przetargowej. W przypadku zadań dotyczących naprawy rewizyjnej spalinowych autobusów szynowych 20% stanowi okres gwarancji, a kolejne 20% – czas wykonania naprawy jednego pojazdu. W przypadku zespołów napędowych 20% stanowi okres gwarancji, natomiast kolejne 20% – czas wykonania naprawy jednego PowerPacka. Otwarcie ofert nastąpi 31 stycznia 2017 r.
W ramach P4 pojazdy zostaną gruntownie oczyszczone, a wszelkie podzespoły wymontowane i poddane naprawie lub wymianie. Sprawdzona zostanie konstrukcja nadwozia i podwozia wraz ze sprawdzeniem stanu wyposażenia wewnętrznego. Kontrolę przejdą hamulce, klimatyzacja, ogrzewanie, oświetlenie, a także baterie akumulatorów.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.