18 przedsiębiorstw złożyło oferty w przetargu na modernizację dwóch łącznic kolejowych na węźle Rzepin. Najtańsza jest oferta Skanski.
Przetarg dotyczy zadania: "modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822 – Wymiana nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi odc.: Jerzmanice Lubuskie – Rzepin RzB11 linia nr 821 oraz Rzepin RzB – Drzeńsko linia nr 822”. Zleceniodawca zmodernizuje dwie łącznice, które były częścią Nadodrzanki zanim wybudowano obwodnicę Rzepina.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego i pozyskanie odpowiednich pozwoleń oraz wykonanie prac budowlanych w tym wymiany nawierzchni kolejowej, modernizacji obiektów inżynieryjnych, peronów i przejazdów.
Budżet wykonawcy wynosi 32 mln zł brutto. O udział w zamówieniu starają się:
- Skanska oferta warta, 29,2 mln zł
- ZUE - 29,7 ml zł
- Track Tec - 30,7 mln zł
- Strabag - 31,3 mln zł
- Przedsiębiorstwo Remontowo - Budowlane TOR - 31,6 mln zł
- Trakcja PRKiI - 32,1 mln zł
- Porr Polska Construction - 32,9 mln zł
- Eco-Baza - 33,1 mln zł
- Torpol - 34,2 mln zł
- Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie - 34,4 mln zł
- Schweerbasu - 35,2 mln zł
- OHL - 36,5 mln zł
- konsorcjum El-In Intop - 37,1 mln zł
- Transkol - 37,4 mln zł
- Zakład Robót Komunikacyjnych DOM - 38,3 mln zł
- Berger Bau - 39,9 mln zł
- Altusa SA - 40,8 mln zł
- VUG Verkehrsbau AG - 41,9 mln zł