Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Są oferty na likwidację ograniczeń na odcinku Jarosław – Radymno

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
24-02-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Są oferty na likwidację ograniczeń na odcinku Jarosław – Radymno
Fot. Honza Groh, lic. CCA 3.0/Wikimedia Commons
PLK otworzyły oferty na przebudowę 11 obiektów inżynieryjnych, w tym 7 wiaduktów na odcinku Jarosław – Radymno.

W styczniu PLK ogłosiły przetarg na wykonanie robót budowlanych na dwóch szlakach: Jarosław – Munina i Munina – Radymno. Obejmuje on projekt i przebudowę obiektów inżynieryjnych w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 91 Kraków Główny Osobowy – Medyka i linii nr 92 Przemyśl – Medyka, odcinek Rzeszów – granica państwa”. Szacunkowa wartość zamówienia to 27,6 mln zł brutto. Więcej na temat przetargu można przeczytać tutaj.

Jak poinformowała PLK, prace pozwolą wyeliminować ograniczenia prędkości na szlakach Jarosław – Munina oraz Munina – Radymno. Dzięki temu pociągi pojadą nawet 120 km/h. Zwiększy się także poziom bezpieczeństwa w ruchu kolejowym. Termin realizacji całości kontraktu to 27 czerwca 2018 roku. Więcej na temat efektów inwestycji – w tym miejscu.

Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia, stanowi 60% oceny przetargowej. 30% punktów jest do zdobycia za liczbę pracowników zatrudnionych w oparciu o umowę o pracę, a 10% za okres gwarancji. 

Wpłynęło siedem ofert, we wszystkich zaoferowano 72-miesięczny okres gwarancji. Firma Domost jako jedyna zaoferowała zatrudnienie na umowie o pracę całego personelu. Jej oferta opiewa na 13 mln złotych. Pozostałe firmy zaoferowały zatrudnienie na podstawie umów o pracę 90% personelu, a złożyły je: Serso w konsorcjum z Intop (14,4 mln zł), Trakcja PRKiI (18,9 mln zł), Intop Tarnobrzeg (17,3 mln), ZUE (15,9 mln), Swietelsky (17,6 mln zł) oraz Banimex i Azi–bud (19,1 mln złotych).
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Infrastruktura

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Michał Szymajda 25 lipca 2023

Ruszyła budowa nowych peronów w Przemyślu i Medyce

Infrastruktura

Pięciu chętnych na odcinek Munina – Żurawica

Infrastruktura

Pięciu chętnych na odcinek Munina – Żurawica

Jakub Madrjas 08 stycznia 2018

Zobacz również:

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Infrastruktura

W Ropczycach niemal nowe perony wymagają przebudowy

Michał Szymajda 25 lipca 2023

Ruszyła budowa nowych peronów w Przemyślu i Medyce

Infrastruktura

Pięciu chętnych na odcinek Munina – Żurawica

Infrastruktura

Pięciu chętnych na odcinek Munina – Żurawica

Jakub Madrjas 08 stycznia 2018

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5