Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Ruszył przetarg na przebudowę podwarszawskiego odcinka E20

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
22-02-2017
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Ruszył przetarg na przebudowę podwarszawskiego odcinka E20
Fot. PKP PLKPLK z przetargiem na przebudowę podwarszawskiego odcinka E20
Ruszył przetarg na przebudowę fragmentów magistrali kolejowej E20 na odcinku pomiędzy przystankiem Warszawa Gołąbki a Ożarowem Mazowieckim. Projekt otrzyma dofinansowanie z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Prace są związane z projektem pod nazwą „Poprawa przepustowości linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Kutno, Etap I – prace na linii kolejowej nr 3 na odc. Warszawa – granica LCS Łowicz”. Potencjalni wykonawcy chętni do wzięcia w nim udziału, muszą zadeklarować chęć działania w formule „projektuj i buduj”. Roboty będą odbywać się na linii 3 i 507 na stacji Ożarów Mazowiecki, na szlaku Ożarów Mazowiecki – Gołąbki oraz na posterunku odgałęźnym Warszawa Gołąbki. Będą polegać m.in. na przebudowie układu torowego, blokady liniowej, sieci trakcyjnej, zabudowie nowych urządzeń srk (wraz z budową nowego budynku nastawni), wymianie rozjazdów, przebudowie peronów oraz budowie przejścia podziemnego.

PLK oszacowała koszt prac na prawie 90 mln zł, okres obowiązywania umowy obejmuje aż 39 miesięcy (z projektowaniem). Termin składania ofert na wykonanie prac minie 5 kwietnia 2017 o godzinie 10:00.

Największe prace na magistrali E20, finansowane z narzędzia CEF, zaplanowano między Sochaczewem i Swarzędzem. Mają rozpocząć się w czerwcu tego roku, co spowoduje dwuletnie objazdy wydłużające czas przejazdu z Warszawy do Poznania o około 40 minut. 9 lutego PKP PLK poinformowały o wybraniu oferty Torpolu w przetargu na modernizację odcinka Swarzędz – Barłogi w obszarze LCS Konin (wartość prac to prawie 1 mld zł), wskazały też, że konsorcjum firm Budimex, ZUE i Strabag złożyło najkorzystniejszą ofertę w przetargu na modernizację odcinka Żychlin – Barłogi (LCS Kutno) na kwotę 688,8 mln brutto.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5