Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Pociągi nie przyspieszyły na linii 355

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
21-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Pociągi nie przyspieszyły na linii 355
Fot. Oficjalny serwis internetowy Grabowna Wielkiego
Dlaczego, pomimo zakończenia prac na odcinku z Ostrowa Wielkopolskiego do Grabowna, pociągi zwolniły? PLK wyjaśnia, że to zgodne z procedurami.

Od końca marca do końca kwietnia na odcinku linii kolejowej nr 355 z Ostrowa Wielkopolskiego do Grabowna miał miejsce remont. Jak zauważył ze zdziwieniem nasz Czytelnik, po remoncie czas jazdy pociągów PKP intercity zamiast się skrócić… wydłużył się o 10 minut.  Inny Czytelnik sugeruje, że wykonawca (ZRK DOM) źle wykonał prace, w związku z czym tor jest nieustabilizowany. To ma wymuszać zmniejszenie prędkości szlakowej do 60 km/h. Podobna sytuacja ma miejsce na odcinku Biadki – Durzyn na linii nr 14.

Jak tłumaczy Zbigniew Wolny z biura prasowego PKP PLK, ograniczenie prędkości na linii nr 355 Ostrów Wlkp. – Grabowno Wielkie spowodowane jest okresem stabilizacji toru po pracach oczyszczania tłucznia. – Okres stabilizacji trwa do momentu przejechania po torze wymaganego obciążenia. Po tym okresie tor zostanie podbity i zostanie wprowadzona prędkość rozkładowa pociągów. Jest to zgodne z procedurami – zapewnia Wolny.

Przedstawiciel PLK informuje też, że w torze nr 1 na linii nr 14, szlak Ostrów Wlkp. Zachód – Biadki wymienione zostały podkłady drewniane na betonowe. – W drugim etapie prac, których rozpoczęcie zaplanowane jest na 5 czerwca, wymienione zostaną w tym torze szyny oraz wykonane będzie podbicie stabilizacyjne toru. Po tych robotach zostanie zlikwidowane tymczasowe ograniczenie prędkości – wyjaśnia Zbigniew Wolny. – Wykonawca prac nie ponosi odpowiedzialności za ograniczenia prędkości na tych liniach – dodaje.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

PLK odpowiadają w sprawie linii nr 355

Infrastruktura

PLK odpowiadają w sprawie linii nr 355

Jakub Rösler 29 czerwca 2023

100 mln za remont linii kolejowej w dobrym stanie

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

PLK odpowiadają w sprawie linii nr 355

Infrastruktura

PLK odpowiadają w sprawie linii nr 355

Jakub Rösler 29 czerwca 2023

100 mln za remont linii kolejowej w dobrym stanie

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5