NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

PLK zleca prace na linii 281 własnej spółce

| Jakub Madrjas 14.04.2017 56

PLK zleca prace na linii 281 własnej spółce
PKP Cargo ze składem węglarek przejeżdża przez Żerków, linia 281Fot. Kolejarz Dawid, SM42.pl
PKP Polskie Linie Kolejowe udzieliły zamówienia własnej spółce Dolkom na naprawę toru nr 2 na linii nr 281.
Przedmiotem postępowania prowadzonego w formule negocjacji była naprawa toru nr 2 linii nr 281 w km 4,026 – 16,796 na odcinku Dąbrowa Oleśnicka – Dobroszyce – Grabowno Wielkie wraz z robotami towarzyszącymi. Dolkom zrealizuje je za kwotę 5 902 582,88 złotych brutto. Nie poinformowano o wynikach ewentualnych rozmów z innymi wykonawcami.

Prezes Ireneusz Merchel zapowiadał w styczniu większą ilość zadań dla wykonawców prac infrastrukturalnych, którzy są w grupie PKP PLK. Pisaliśmy o tym w tym miejscu. Na linii 281 już wcześniej zlecono własnej spółce PLK jedno zadanie – w marcu prace na odcinku pomiędzy Wrześnią a Gnieznem rozpoczęła spółka ZRK DOM

Zarządca zaplanował prace modernizacyjne i rewitalizacyjne  na linii nr 281 między stacjami Grabowno Wielkie – Milicz, Jarocin – Koźmin Wielkopolski i Dąbrowa Oleśnicka – Grabowno Wielkie. Prace PLK wprowadziły zamieszanie w planach uruchomienia połączeń ogłaszanych wcześniej zarówno przez województwo dolnośląskie, jak i wielkopolskie.

W marcu otwarto oferty w postępowaniu na prace w większości na torze nr 1 linii kolejowej nr 281 na odcinku Września – Gniezno. Tu również jedną z ofert złożył Dolkom. Ich zestawienie można znaleźć tutaj.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Dolkom (0)
Linia 281 (0)

Więcej z regionu:

Grabowno Wielkie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Grabowno Wielkie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS