NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Lubuskie: PLK wyremontują górny odcinek Nadodrzanki

| Martyn Janduła 19.04.2017 33

Lubuskie: PLK wyremontują górny odcinek Nadodrzanki
Kostrzyn, widok z kładki pieszej nad torami w kierunku SzczecinaFot. octanq, bazakolejowa.pl
Ruszył przetarg na kompleksową wymianę torowiska na górnym odcinku linii kolejowej nr 273, czyli tzw. Nadodrzanki. Dokładnie chodzi o odcinek Drzeńsko – Kostrzyn.
PKP PLK poszukują wykonawcy prac związanych z wymianą nawierzchni wraz z robotami towarzyszącymi na odc. Drzeńsko – Kostrzyn na Nadodrzance. To kolejne zadanie pochodzące z projektu „Modernizacja linii kolejowej nr 273 na odcinku Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Dolna Odra wraz z łącznicami nr 821 i 822”.

Całość przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie kompleksowej wymiany nawierzchni torowej wraz ze wzmocnieniem podtorza w torze 1 w km 228,900-254,305 oraz w torze nr 2 w km 238,261-247,930 linii kolejowej nr 273 na odcinku Drzeńsko – Kostrzyn. Wykonawca wymieni szyny wraz z przytwierdzeniem w torze nr 1 w km 254,807-255,040. Planowana jest również przebudowa peronów, gdzie skorygowane zostaną układy geometryczne na stacjach Kowalów, Laski Lubuskie i Ługi Górzyckie. Dodatkowo, zostanie wymieniona nawierzchnia w trzech torach głównych dodatkowych, ponadto zlikwidowanych zostanie łącznie 9 torów stacyjnych.

Wymienionych zostanie 28 sztuk rozjazdów, zaś do likwidacji zaplanowano 15 sztuk. Zrewitalizowanych zostanie dziewięć przejazdów kolejowych w km 229,334; 239,288; 231,545; 231,668, 240,546; 243,184; 246,862; 248,687; 249,438. Wykonawca poprawi także odwodnienie. Wśród prac dodatkowych planuje się w formule „projektuj i buduj” wykonać prace na trzech obiektach inżynieryjnych w km 245,820; 246,027; 246,229.

Pełny zakres prac ma kosztować ok. 96 mln zł netto. Oferty w 60% oceniane będą pod kątem ceny, zaś resztę stanowią kryteria jakościowe. Termin realizacji zamówienia – 15%, czas zamknięć torowych – 15 % oraz Okres gwarancji – 10%. Składanie ofert trwa do 24 maja 2017 roku.


Fot. OpenRailwayMap
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej z regionu:

Lubuskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej z regionu:

Lubuskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS