Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Przetarg na przebudowę stacji Olszamowice na CMK

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
19-05-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Przetarg na przebudowę stacji Olszamowice na CMK
fot. Filipbb CC BY-SA 4.0
PLK ogłosiły przetarg na przebudowę stacji Olszamowice w ramach modernizacji linii nr 4 – Centralnej Magistrali Kolejowej. Inwestycja pozwoli na osiągnięcie na tym odcinku CMK wyższej prędkości.

Zmówienie jest prowadzone w formule „zaprojektuj i buduj”. Przetarg dotyczy wykonanie dokumentacji projektowej, robót budowlanych i uzyskania niezbędnych pozwoleń. O wyborze wykonawcy zadecydują kryteria ceny – 80% wagi i okresu gwarancji – 20% wagi.

W ramach zadania zostaną wykonane: przebudowa infrastruktury technicznej stacji, w tym m.in. nawierzchnia torowa, rozjazdy i sieć trakcyjna. Na realizację projektu zarządca infrastruktury planuje przeznaczyć 65 mln zł. Inwestycja pozwoli na dostosowanie infrastruktury kolejowej na stacji do osiągnięcia przez pociągi wyższych prędkości, a także na sprawny przejazd Centralną Magistralą Kolejową.

PLK przygotowują prace mające na celu podniesienie prędkość maksymalnej na Centralnej Magistrali Kolejowej do 200 km/h. Obecnie taki limit obowiązuje jedynie na krótkim odcinku Zawiercie – Olszamowice. Na pozostałym fragmencie CMK pociągi jadą 160 km/h. Na przeszkodzie w rozwinięciu większej prędkości stoi brak funkcjonującego systemu ECTS, nieprzebudowane obiekty inżynieryjne i rozjazdy.

Kolejnym odcinkiem na którym będzie możliwe osiągnięcie prędkości 200 km/h jest Grodzisk Mazowiecki – Idzikowice, gdzie wybrano wykonawców prac o czym piszemy na Rynku Kolejowym TUTAJ.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

200 km/h na CMK od Grodziska do Idzikowic. Ruszył przetarg

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

jm, Rynek Kolejowy/inf.prasowa 17 maja 2017

CMK: Obiekty na szlaku Idzikowice – Opoczno do przebudowy

Infrastruktura

Zobacz również:

200 km/h na CMK od Grodziska do Idzikowic. Ruszył przetarg

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

Infrastruktura

Jest umowa na drugi peron w Opocznie

jm, Rynek Kolejowy/inf.prasowa 17 maja 2017

CMK: Obiekty na szlaku Idzikowice – Opoczno do przebudowy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5