Partnerzy serwisu:
Przetargi

PKP PLK zmodernizuje perony i sieć trakcyjną na linii 353 w Wielkopolsce

Dalej Wstecz
Data publikacji:
05-01-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ms, Rynek-Kolejowy.pl

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
PKP PLK zmodernizuje perony i sieć trakcyjną na linii 353 w Wielkopolsce
PKP PLK rozpisało przetarg na wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych na odcinku Poznań Wschód – Trzemeszno w ramach zadania pn. „Prace na linii nr 353 Poznań Wschód – Dziarnowo w torze nr 1 i 2 od km 0,321 do km 60,550”. Najważniejszym zadaniem w ramach prac będzie modernizacja 9 peronów na linii od Kobylnicy do Trzemeszna.

Prace mają być prowadzone w systemie „zaprojektuj i buduj”.  Główną częścią modernizacji w ramach zadania będzie przebudowa peronów w Kobylnicy, Biskupicach, Promnie, Pobiedziskach-Letnisko i Pobiedziskach, Lednogórze, Fałkowie, Pierzyskach i Trzemesznie. Większość z nich zostanie skrócona do 150 m (na tym dystansie zmieszczą się dwa połączone ze sobą 2 ezt EN57 lub 2 4-członowe ezt nowszego typu) oraz podniesiona do 75 centymetrów. Przebudowa obejmie także budowę infrastruktury stacyjnej takiej jak oświetlenie, czy miejsca oczekiwania pasażerów.

Z uwagi na stan techniczny sieci trakcyjnej konieczna jest jej wymiana jej większej części na odcinku od Kobylnicy do Trzemeszna. Obejmie ona też instalacje nowych słupów trakcyjnych i konstrukcji wsporczych.

Ponadto regulacja toru nr 1 w planie i w profilu wraz z oczyszczeniem i uzupełnieniem podsypki tłuczniowej ulegnie fragment linii o długości prawie 9 kilometrów. Tam gdzie prace torowe odbywać się będą na skrzyżowaniu z drogami, potrzebna będzie także wymiana nawierzchni przejazdów.

Zaplanowano także wymianę części urządzeń srk i rozjazdów na odcinku.

Nawierzchnia torowa na odcinku Poznań Wschód – Trzemeszno toru nr 1 i 2 po modernizacji ujętej w innym zadaniu będzie przystosowana do prowadzenia ruchu pociągów z prędkością 160 km/h i naciskiem osiowym 225 KN (dla towarowych 100 km/h)

Prace muszą zostać zakończone do 6 grudnia 2016 roku. Szacunkowa wartość zadania przedstawiona przez PKP PLK wynosi 63 mln zł. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających do kwoty 11 mln. 970 tys. zł

Oferta zostanie wybrana z uwzględnieniem kryterium ceny (70%) i czasu zamknięć torowych (30%)

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

PLK przygotowują remont zabytkowej nastawni na stacji Bytom

Infrastruktura

Remonty wiaduktów w Jabłonowie wstrzymały pociągi do Brodnicy

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5