Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

PKP PLK tłumaczy wydłużenie czasu przejazdu do Białegostoku

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
07-01-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ms, Rynek-Kolejowy.pl

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
PKP PLK tłumaczy wydłużenie czasu przejazdu do Białegostoku
– Czas przejazdu pociągów na linii Warszawa – Białystok musi się wydłużyć ze względu na konieczność zwalniania pociągów przy tymczasowych przejściach dla pieszych i przejazdach – informuje PKP PLK.  

O tym, że od 18 stycznia czas przejazdu pociągów TLK i IC uruchamianych przez PKP Intercity musi się zmienić, pisaliśmy na początku stycznia. Obecnie pociągi na linii codziennie docierają do Warszawy i Białegostoku z opóźnieniami od 10 do nawet 30 minut, stąd konieczność urealnienia rozkładu jazdy na Rail Baltice.

– Zmiany w kursowaniu pociągów związane są z ograniczeniem prędkości w miejscach, w których wykonawca prowadzi prace – pociągi muszą zwalniać tam do 20 km/h. Roboty dotyczą przejść – informuje Łukasz Kwasiborski z biura prasowego PKP PLK. – Zakres prac spowodował, że wykonawca nie zakończył ich w grudniu. Kontrakt kończymy w 2016 r. i wówczas nastąpi jego rozliczenie. Tak jak informowaliśmy, od 18 stycznia wprowadzimy zmiany w rozkładzie jazdy, które uwzględniają aktualny czas przejazdu. Podróżnych za zmiany przepraszamy – powiedział.

Jak informuje PKP PLK ograniczenia prędkości obowiązują w pięciu miejscach:

  • Na stacji Tłuszcz, gdzie zbudowane jest tymczasowe przejście dla pieszych w poziomie szyn, które zastąpiło zlikwidowaną kładkę dla pieszych (kolidowała ona z budową podziemnego przejścia dla pieszych)
  • W Szewnicy, gdzie kończy się budowa wiaduktu kolejowego i konieczne było zbudowanie tymczasowego przejścia dla pieszych w poziomie szyn.
  • W Urlach na tymczasowym przejeździe kolejowym w poziome szyn. Konieczność jego utrzymania wynika z faktu trwającej budowy wiaduktu kolejowego w ciągu drogi powiatowej Jadów – Strachów.
  • Na stacji Łochów, gdzie zbudowane jest tymczasowe przejście dla pieszych w poziomie szyn które zastąpiło zlikwidowaną kładkę dla pieszych (kolidowała ona z budową podziemnego przejścia dla pieszych)
  • Na stacji Łochów gdzie znajduje się też drugie tymczasowe przejście dla pieszych w śladzie ul. Żeromskiego.

Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się także o problemach z zasilaniem pociągów w energię elektryczną, do których dochodzi w pobliżu stacji Tłuszcz. PKP PLK informowała o tym w  komunikacie z połowy grudnia, nie uzyskaliśmy jednak potwierdzenia, czy problemy występują nadal. Warto przypomnieć, że od 9 stycznia po Rail Baltice pojedzie kolejny pociąg Dart.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Pozostałe z wątku:

Jest umowa na projekt linii do Bełchatowa z Kolej Plus

Pasażer

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

Infrastruktura

Trzy dodatkowe tory na stacji Małaszewicze gotowe

inf. pras PKP PLK 25 lipca 2023

Zobacz również:

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Biznes

Karol Jakubowski rzecznikiem PKP PLK

Jakub Madrjas 18 lipca 2023

Drugi peron w Ożarowie będzie otwarty jeszcze latem

Infrastruktura

PLK zwiększają liczbę stojaków rowerowych przy przystankach

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5