Partnerzy serwisu:
Biznes

PKP Intercity w nowym miniserialu TVP2

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Data publikacji:
04-06-2018
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
PKP Intercity w nowym miniserialu TVP2
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.pl
Głównymi bohaterami miniserialu, podobnie jak wizerunkowej kampanii „Tysiące powodów do podróżowania” są 7-letni Filip i jego tata, którzy wspólnie podróżują pociągiem PKP Intercity. W czasie podróży w różne regiony Polski spotykają nietuzinkowych pasażerów, m.in. aktorkę, z którą ćwiczą tekst, młodych ludzi jadących na festiwal muzyczny do Gdyni czy magika prezentującego im różne sztuczki. W rolę taty ponownie wcielił się aktor filmowy i serialowy, Michał Czernecki, a Filipa zagrał Franek Kalinowski. W miniserialu pojawią się inni znani aktorzy, m.in. Łukasz Garlicki, Anna Ilczuk i Elżbieta Jarosik.

– Celem kampanii jest podkreślenie wygody podróżowania najnowszymi pociągami PKP Intercity oraz pokazanie możliwości różnorodnego spędzania czasu w trakcie podróży – informuje PKP Intercity.

Realizacja miniserialu jest częścią kampanii wizerunkowej, która ma na celu pokazanie, że pociąg jest wygodnym środkiem transportu. Poprzez nową platformę komunikacji PKP Intercity chce pokazać, że podroż może być nie tylko przemieszczaniem się z jednego miasta do drugiego, ale również ciekawą przygodą i dobrą okazją do tego, aby zrelaksować się, miło spędzić czas z rodziną czy nawiązać relacje.

– Kampania reklamowa PKP Intercity ruszyła w maju br. Obejmowała spoty telewizyjne i radiowe, OOH, działania digital oraz wykorzystanie nośników własnych PKP Intercity. Kolejne działania w ramach nowej platformy „Tysiące powodów do podróżowania” będą kontynuowane jesienią tego roku – poinformowała Agnieszka Serbeńska, rzecznik prasowy PKP Intercity.

PKP Intercity zapytaliśmy o koszty kampanii realizowanej za pośrednictwem TVP. 

– Miniserial jest dziełem TVP, nie jest naszą kampanią. W związku z tym nie możemy podać budżetu przeznaczonego na realizację projektu. W odcinkach zostało umieszczone lokowanie produktu PKP Intercity. Wyemitowanych zostanie 6 odcinków, w każdym z nich ojciec z synem spotykają w pociągach PKP Intercity interesujących współpasażerów – dowiedzieliśmy się od Agnieszki Serbeńskiej.

Pierwszy odcinek serialu można obejrzeć tutaj
Partnerzy działu

EIB
Kolster
SKODA
Exatel

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5