NUMER 07/2017
NUMER 07/2017
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Integracja biletowa
szukaj
Śledź nas:

Pesa z umowami na naprawy lubuskich szynobusów

| Jakub Madrjas 17.03.2017 1

Pesa z umowami na naprawy lubuskich szynobusów
fot. youtube
Oddział Lubuski spółki Przewozy Regionalne udzielił Pesie dwóch zamówień na naprawę spalinowych pojazdów trakcyjnych.
W środę, 15 marca zawarta została umowa warta 349 112.75 złotych netto (429 mln zł brutto) na wykonanie naprawy awaryjnej autobusu szynowego typu 218Md serii SA 134-021. Zamówienia udzielono bez przetargu ze względu na obowiązującą gwarancję producenta (ZNTK Mińsk Mazowiecki z grupy Pesa).

Na początku tego miesiąca Pesa otrzymała dużo większe zlecenie od tego samego zakładu PR – na wykonywanie przeglądów okresowych P2.1 i PU2-2 autobusów szynowych SA 105-105, SA 108-006, SA 133-006, SA 133-007, SA 134-020, SA 134-021, SA 139-003, SA 139-004, SA 139-005 i SA 139-006 oraz trzeciego poziomu utrzymania (PU3) obejmujących wykonanie PU3-1 autobusów szynowych SA 133-008, SA 139-003, SA 139-004 i SA 139-005.

Kontrakt opiewa na 2 781 850 złotych netto (prawie 3,5 mln zł brutto). Tu również umowę podpisano z tzw. wolnej ręki, ponieważ według dokumentów zgodnie z umową użyczenia wszelkie usługi utrzymaniowo-naprawcze może wykonywać tylko i wyłącznie gwarant.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

Więcej na temat:

Pesa (0)
SA134 (0)

Więcej z regionu:

Lubuskie (0)
 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


Wiecej na temat:

Pesa (0)
SA134 (0)

Wiecej z regionu:

Lubuskie (0)
Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
RYNEK KOLEJOWY 07/2017
NUMER 07/2017
Sporą część lipcowego wydania miesięcznika "Rynek Kolejowy" poświęcamy kwestiom biletowym oraz organizacji transportu. Przedstawiamy problemy we wdrożeniu wspólnego biletu w Polsce i pokazujemy modelowe, szwajcarskie rozwiązania tej kwestii. W dziale "Infrastruktura" piszemy o planowanym powrocie do stolicy stacji Warszawa Główna. Rozmawiamy również z członkiem zarządu Stadler Polska o jubileuszu firmy i przedstawiamy perspektywy wejścia do taboru polskich przewoźników (głównie PKP Intercity) kolejnych elektrycznych zespołów trakcyjnych. W obszernym materiale "Więcej Dartów nie będziemy. Co poszło nie tak?" przedstawiamy historię najbardziej burzliwej dostawy taboru w Polsce. Opisujemy także wątpliwości dotyczące modernizacji magistrali E20 Warszawa - Poznań.

 

współpraca
  Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS