O tym, kto naprawi 27 lokomotyw elektrycznych EP09 należących do PKP Intercity, dowiemy się później. Przewoźnik wprowadził do przetargu korekty.
Jedna ze zmian w warunkach przetargu dotyczy warunku doświadczenia. Doprecyzowano go o nowe sformułowania, a także zmieniono warunek konieczności posiadania doświadczenia w wykonaniu przynajmniej 4 napraw lokomotyw elektrycznych. Teraz wystarczy wykazać się w każdym z trzech zadań (przetarg podzielono na trzy części po 9 lokomotyw w każdym zadaniu) doświadczeniem w naprawie 4 pojazdów kolejowych z napędem elektrycznym, które nie muszą być elektrowozami.
Ta zmiana pociągnęła za sobą przeniesienie terminu otwarcia ofert na datę późniejszą. Pierwotnie miało się to stać 30 maja, obecnie określono go na 13 czerwca 2016. Oferty będą oceniane z uwzględnieniem kryterium ceny (70%) i terminu wykonania naprawy każdej z lokomotyw (20%) i gwarancji (10%). Więcej na temat przetargu piszemy
TUTAJ.
Przewoźnik prowadzi obecnie lub zakończył kilka przetargów związanych z taborem. Jeden z nich dotyczył modernizacji wagonów, które
wykona Pesa Bydgoszcz, inne, trwające, dotyczą chęci
wypożyczenia wagonów i
lokomotyw.