Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Niedoróbki na stacji w Radomiu? Tunel cieknie, ale tam, gdzie nie było prac

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
26-02-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Niedoróbki na stacji w Radomiu? Tunel cieknie, ale tam, gdzie nie było prac
Fot. PKP PLK
Po przebudowie stacji Radom winda nie działa, a woda leje się z sufitu – alarmują lokalne media. PKP PLK ustaliła z wykonawcą dodatkowy zakres prac.

Po przebudowie stacji Radom winda nie działa, a woda leje się z sufitu – pisze lokalny oddział "Gazety Wyborczej". Poprosiliśmy PKP PLK o wyjaśnienie tej sprawy. – Służby techniczne Polskich Linii Kolejowych wspólnie z wykonawcą odpowiedzialnym za prace, wykonały oględziny tunelu pod stacją w Radomiu. Stwierdzono jedynie wodę na dylatacji – styku budynku dworca z tunelem, gdzie nie było żadnych prac – wyjaśnia Karol Jakubowski z zespołu prasowego PKP PLK. Ustalono, że wykonawca zrobi dodatkową izolację oraz uszczelni to miejsce. Prace nie będą miały wpływu na ruch pasażerów oraz pociągów i zakończą się w przyszłym tygodniu.

Winda jest sprawna, wyłączona na kilka dni

Rzecznik zapewnia, że winda zamontowana w przejściu przy ulicy Domagalskiego jest sprawna i usunięto już wodę znajdującą się w szybie. Dźwig osobowy jest jednak wyłączony na czas prac przy uszczelnieniu szybu. – W ciągu kilku dni będą zakończone. Wszystkie ewentualne usterki, które zostaną stwierdzone, wykonawca będzie wykonywał w ramach obowiązującej gwarancji. Zależy nam na tym, by prace zostały wykonane właściwie – zapewnia Jakubowski.

Co z przejściem na parking?

Po zakończeniu modernizacji pasażerów zbulwersowało zagrodzenie przejścia na parking przesiadkowy Kolei Mazowieckich. Teraz pasażerowie zostawiający samochód na parkingu KM muszą przejść naokoło aż 300 metrów. Pisaliśmy o tym w tym miejscu.

Czy sprawę udało się załatwić? Niestety nie. – Nie zapadły jeszcze decyzje na temat zamontowania wejścia na peron od strony parkingu i dworca PKS przy zachowaniu wymogów bezpieczeństwa – mówi Jakubowski. 

To nie jedyne tego typu utrudnienie w ostatnim czasie. Na portalu Transport-Publiczny.pl opisywano ostatnio przykład Łodzi Kaliskiej, gdzie PKP PLK zagrodziła wejście ze schodów na peron. – Przejście nigdy nie było przeznaczone dla podróżnych – twierdzi PLK.
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5