Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Naprawią linię 66. To kolejny objazd dla „siódemki"

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
15-07-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Naprawią linię 66. To kolejny objazd dla „siódemki"
Fot. MonsterRA
PKP PLK ogłosiły przetarg na prace na linii kolejowej nr 66 Zwierzyniec – Stalowa Wola Południe. To kolejna przygotowywana trasa objazdowa na czas modernizacji linii kolejowej nr 7 od Warszawy do Lublina.

Prace na linii nr 66 będą prowadzone w trybie "projektuj i buduj". PLK szacują, że pochłoną 24,9 mln zł netto, czyli ponad 30 mln złotych brutto. Prace mają zostać wykonane w tym roku i to w rekordowym tempie – między 5 września do 15 grudnia. Otwarcie ofert przewidziano na 23 sierpnia, więc w przypadku jakiegokolwiek opóźnienia w przetargu ten plan od razu nie będzie możliwy do zrealizowania.

 
Rys. openstreetmap.org

Linia nr 66 powstała w latach 70-tych. Ma 67 kilometrów długości. Obecnie na linii kolejowej dozwolona dla składów wagonowych prędkość ruchu to 100 km/h z dwoma zwolnieniami do 80 km/h na poszczególnych odcinkach.Po linii kursuje jeden pociąg TLK dziennie relacji Zamość – Rzeszów, który łączony jest z pociągiem relacji Przemyśl – Szczecin. Na linii 66 zatrzymuje się w miejscowościach Biłgoraj oraz Tereszpol Biłgorajski.

Zaledwie kilka dni temu ogłoszono inny przetarg na przygotowanie trasy objazdowej na czas remontu „siódemki”. Chodzi o wykonanie remontu obiektów inżynieryjnych na linii nr 30. Więcej na ten temat piszemy tutaj.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Zintegrowany transport

Łódź: Kiedy MPK przejmie zajezdnię Brus? Przedłużają się rozmowy

Kasper Fiszer 05 sierpnia 2023

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Zintegrowany transport

Po co Poznaniowi tramwaj w Ratajczaka?

Jakub Rösler 06 sierpnia 2023

Lyon: Modernizacja systemu metra za 1,7 mld euro. W stronę automatyzacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5