NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]

| inf. pras. 05.07.2018 1

KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Fot. KZN Bieżanów
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
KZN na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa Północ [zdjęcia]
Grupa KZN Bieżanów – wykorzystując system Switcher – skutecznie dostarczyła rozjazdy o promieniu r=1200 metrów, w fabrycznie zmontowanych blokach, na budowę łącznicy Czarnca – Włoszczowa.
Rozjazdy zwyczajne Rz60E1-1200-1:18,5 sb wyposażone w krzyżownice manganowe typu insert, wyprodukowane przez Kolejowe Zakłady Nawierzchniowe „Bieżanów”, zostały zmontowane „na gotowo” na podrozjazdnicach strunobetonowych i odebrane (odbiór ODB-0) w krakowskiej fabryce.

Odpowiedzialność za cały proces logistyki wzięła na siebie spółka KZN Rail, operator systemu Switcher. Załadunek bloków rozjazdowych na wagony z uchylną platformą został zrealizowany przy pomocy suwnic bramowych oraz żurawi hds, w które wyposażone są wagony Switcher+.

  • Skład złożony z 6 wagonów Switcher, sformowany na bocznicy KZN „Bieżanów”, został przetoczony na stację Kraków Prokocim Tow. skąd został odebrany przez przewoźnika. 
  • Przejazd z Krakowa do Czarncy nastąpił nocą z 25 na 26 czerwca – trasa o długości 134 km.
  • Każdy z rozjazdów był rozładowywany i precyzyjnie układany w docelowym miejscu zabudowy (przy współpracy z geodetą) podczas dwóch oddzielnych, nocnych zamknięć torowych 26 i 27 czerwca. 
  • Ze względu na warunki terenowe i ruchowe panujące na budowie łącznicy Czarnca – Włoszczowa do rozładunku wykorzystano dźwig kolejowy w celu przyspieszenia prac na krótkich zamknięciach (GOTTWALD GS 150.14TR z Bahn Technik Wrocław). 
  • Uśredniony czas trwania operacji rozładunkowej obu rozjazdów – 180 minut.
  • Rozjazdy zostały wstępnie połączone (tymczasowe łubki), a po ich podbiciu zostały zespawane i ostatecznie wyregulowane – całość prac wykonała spółka KZN Rail. 
Równie spektakularna realizacja blokowej dostawy i zabudowy rozjazdów w tej samej lokalizacji, zostanie zrealizowana w pierwszej połowie sierpnia. Tym razem jednym składem, złożonym z 9 wagonów, dostarczone zostaną aż trzy rozjazdy Rz60E1-1200-1:18,5 sb.
Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU



Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5