Partnerzy serwisu:
Przetargi

Kto chce remontować infrastrukturę pomiędzy Radomiem a Warką?

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-05-2016
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

PRZETARGI
Kto chce remontować infrastrukturę pomiędzy Radomiem a Warką?
Fot. ms, Rynek-Kolejowy.plKto chce remontować infrastrukturę pomiędzy Radomiem a Warką?
11 konsorcjów złożyło oferty w przetargu na prace na linii kolejowej nr 8 pomiędzy Warką a Radomiem. Wśród nich także Chińczycy. PKP PLK właśnie opublikowało listę wykonawców chętnych do wykonania modernizacji.

O udzielenia zamówienia stara się kolejno:

• Aldesa Construcciones Polska Sp.z o.o., Aldesa Construcciones SA, Poltores Sp z o.o., Construcciones Rubau SA, Rover Alcisa SA
• Saipem SPA, Impresa Construzioni Giuseppe Maltauro S.p.A
• Track Tec Construcions Sp. z o.o., Swietelsky Rail Polska Sp z o.o., Swietelsky Baugestellschaft m.b.H, PBKiI Infrakol, Leonhard Weiss GmbH & CO, Intop Warszawa
• China National Technical Import & Export Corporation, China Railway No.3 Engineering Group Co, China Railway Engineering Consulting Group Co
• Trakcja PRKiI SA, Comsa SA, PKP Energetyka SA
• Astaldi S.p.A, Construzioni Linee Ferroviarie S.p.A.
• Vias y Construcciones SA, Tecsa Empresa Constructora SA, Electren SA, NDI SA, NDI Sp. z.o.o.
• Mota-Engil Central Europe SA, Mota-Engil, Engenharia e Constucao SA, Vianini Lavori S.p.A
• Porr Polska Construcion SA, Porr Polska Infrastructure SA, Porr Bau GmbH, Torpol SA, PUT Intercor Sp. zo.o.
• Impresa Pizzarotti & C.S.p.A, PIzzarotti SA, TSO SA.
• Strabag Sp z o.o., Strabag Rail a.s., Strabag Altalanos Epito Kft., ZUE SA, Budimex SA

Przetarg na modernizację odcinków LOT C, D i E pomiędzy Warką a Radomiem w formule „zaprojektuj i buduj” napotyka spore problemy. Ich powodem są liczne odwołania potencjalnych wykonawców na zapisy przetargu. Problemy są także z wyłonieniem nadzorcy części inwestycji. Opisujemy je TUTAJ.

Na modernizacje czeka też odcinek na południe od Radomia, w kierunku Krakowa. Postępy w wyłanianiu jego wykonawców opisujemy TUTAJ. PKP PLK nadal zapewnia, że cała modernizacja linii kolejowej Warszawa – Radom zakończy się w 2020 roku. Wówczas odcinek ten najszybsze pociągi mają pokonać w 70 minut, jadąc z prędkością do 160 km/h.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Jest przetarg na stację Kielce. Tylko jeden peron

Infrastruktura

PLK: Pociągi między Sędziszowem a Kozłowem przyspieszą do 140 km/h

Infrastruktura

Pozostałe z wątku:

LTG Cargo kupuje nowe lokomotywy elektryczne za 100 mln euro

Przetargi

Koleje Mazowieckie z wielkim przetargiem. Kupią do 50 ezetów

Tabor i technika

Zobacz również:

Jest przetarg na stację Kielce. Tylko jeden peron

Infrastruktura

PLK: Pociągi między Sędziszowem a Kozłowem przyspieszą do 140 km/h

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5