NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1

| Maciej Faryna 08.12.2017 0

Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
fot. voestalpine Signaling Sopot
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
Koncepcja „podłącz i używaj" systemu liczenia osi UniAC1
voestalpine SIGNALING Sopot dostarczyło w 2017 roku dla swoich klientów w Polsce ponad 50 systemów liczenia osi UniAC1 wykonanych w podejściu  „podłącz i używaj”, zwiększając w ten sposób niezawodność urządzeń w procesie eksploatacji oraz optymalizując koszty wykonawców robót budowlanych związane z projektowaniem, montażem, testowaniem i zabudową liczników osi w docelowych lokalizacjach.
Klient – wykonawca robót budowlanych lub zarządca infrastruktury kolejowej – otrzymuje ofertę na kompletny, złożony i uruchomiony system liczenia osi  UniAC1 wraz z usługą transportową, gotowy do wpięcia w zależności sterowania ruchem kolejowym i uruchomienia w bardzo krótkim czasie. Nierozłączną częścią oferty są szkolenia dla personelu obsługi i pakiet serwisowy.

Wypracowana wspólnie z klientem na podstawie zatwierdzonych projektów wykonawczych szczegółowa koncepcja techniczna stanowi wsad do przygotowania wewnętrznej dokumentacji produkcyjnej, zawierającej specyfikacje materiałowe i schematy połączeń. W kolejnym etapie następuje montaż modułów systemu w kasetach i szafach oraz wyposażeniem dodatkowym takim jak zasilacze, urządzenia ups, zabezpieczenia przeciwprzepięciowe, modemy telekomunikacyjne czy coraz popularniejsze komputerowe pulpity do zerowania sekcji i odcinków. Kompletnie wyposażona szafa jest poddawana testom i sprawdzeniom mającym na celu potwierdzenie funkcjonalności i zgodności konfiguracji z wymaganiami klienta. Montaż systemów oraz testy fabryczne odbywają się w nowym zakładzie produkcyjnym w Trąbkach Wielkich koło Gdańska, zapewniającym wysokie standardy techniczne i jakościowe w trakcie procesu produkcji. 

Wyprodukowane systemy są dostarczane w uzgodnionym z klientem terminie w miejsce docelowej zabudowy. Podłączenie tak przygotowanych szaf do głowic i przekaźników torowych trwa średnio kilka godzin. Równolegle, w zależności od potrzeb, odbywają się szkolenia dla personelu klienta i użytkownika oraz przekazanie pakietów serwisowych. Oferta firmy obejmuje nadzór nad uruchomieniem systemu po zabudowie. 

Wdrożenie podejścia „podłącz i używaj” dla systemów liczenia osi UniAC1 bezpośrednio wpływa na zwiększenie niezawodności urządzeń w trakcie eksploatacji oraz bardziej czytelną odpowiedzialność w procesie wytwarzania i dostawy kompletnego systemu dla użytkownika końcowego. Stanowi również coraz częściej docenianą wartość dla wykonawców robót, którzy dzięki temu zyskują większą dostępność zasobów własnych do innych zadań w trakcie realizowanych projektów inwestycyjnych na sieci PKP PLK S.A. 



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

Wiesz na ten temat więcej?
.

Podziel się tym z innymi:

 
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


Podziel się ze znajomymi:
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS